Emirates uruchamiają portal dla partnerów handlowych w branży turystycznej

0
1150

Emirates wprowadzają najnowocześniejszą bramkę internetową, aby obsługiwać swoich partnerów handlowych na całym świecie. Portal dostosowany jest do każdego rynku i spersonalizowany pod każdego partnera, by zaspokoić unikalne potrzeby jego środowiska biznesowego. To kompleksowy punkt obsługi branży turystycznej, który zapewnia szybki i bezpieczny dostęp do pełnego zakresu informacji o najnowszych produktach Emirates, usługach i polityce linii lotniczych oraz pomocy technicznej. Dynamiczna platforma zmienia sposób dostarczania informacji do partnerów biznesowych Emirates.

Portal oferuje szereg funkcji, w tym narzędzia samoobsługowe i wsparcie, ma wbudowaną automatyzację procesów biznesowych, wszystko to, by zapewnić wydajność partnerom turystycznym, a także przejrzystość i jasność statusu transakcji.

– Cieszymy się z uruchomienia naszego portalu. Ułatwi on obsługę i współpracę z partnerami na całym świecie. Emirates Partner Portal to platforma skrojona na miarę wyjątkowości naszej branży, pozwala nam oferować spersonalizowane doświadczenie w oparciu o profile i potrzeby naszych partnerów. Wysłuchaliśmy ich oraz naszych agentów, a potem stworzyliśmy Emirates Partner Portal, by zaspokoić ich potrzeby w zakresie informacji, szkoleń, pomocy technicznej. Jesteśmy wdzięczni za nasze partnerstwo ze społecznościami sprzedażowymi na całym świecie, cieszymy się, że możemy ich angażować i wspierać za pośrednictwem nowej platformy – powiedział Adnan Kazim, dyrektor operacyjny Emirates.

Mamy wsparcie eksperckie naszych zespołów handlowych z całego świata. Dążymy do tego, by nasi partnerzy świadczyli jeszcze lepsze usługi dla swoich klientów i pomagali im zdobywać pozytywne doświadczenia z lotów z Emirates. Premiera portalu ma szczególne znaczenie w naszej branży, gdzie aktualne informacje o podróżach są istotnym czynnikiem umożliwiającym prowadzenie biznesu – dodaje.

Portal powstał w oparciu o najnowsze technologie, zgodnie ze standardami NDC/IATA, które zapewnią dostęp do bogatej bazy Emirates, uwzględniając aktualizacje operacyjne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz inne podstawowe platformy, takie jak np. Dubai Experience. Technologia zapewnia mocną podstawę do ulepszeń i przyszłych zmian, umożliwiając zespołom handlowym dostarczanie najnowszych informacji rynkowych w wielu językach, dostosowanych do partnerów handlowych. Rejestracja i rekrutacja są szybkie i bezpieczne, powiązane z zarejestrowanym identyfikatorem każdego agenta Emirates.

Po więcej informacji, pośrednicy biur podróży mogą odwiedzić portal https://www.emirates.partners/ albo skontaktować się z lokalnymi działami sprzedaży, które zapewnią wsparcie i doradztwo.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.