Estońska firma hotelarska wzmacnia swoje szeregi nad Wisłą

0
1319
Grupa Legend Hotels coraz chętniej korzysta z wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów. Od drugiej połowy br. stanowisko Country Sales Managera u estońskiego operatora piastuje Andrzej Smoliński, który odpowiada zarówno za nowe inwestycje hotelowe w Polsce, jak również koordynuje strategię sprzedażową z zespołami czterech krajowych obiektów.

Legend Hotels to operator hotelarski obecny na europejskim rynku od ponad ćwierćwiecza. Swoją działalność zapoczątkował w Estonii, ale od kilku lat funkcjonuje już także w pozostałych państwach bałtyckich i Polsce. W swoich poczynaniach stawia przede wszystkim na rozwój i innowacyjne rozwiązania. Jak deklaruje Zarząd, ich ulubionym pytaniem jest „dlaczego?”, a inspiracji szukają w doświadczeniach i oczekiwaniach gości.

Podniesienie efektywności działań estońskiego przedsiębiorstwa ma zapewnić dołączenie do zespołu nowego Country Sales Managera – Andrzeja Smolińskiego, którego głównym zadaniem jest wzmacnianie marki poprzez sprzedaż usług hotelowych czterech obiektów znajdujących się pod auspicjami Legend Hotels: Sopot Marriott Resort & Spa w Sopocie i Sound Garden Hotel Airport w Warszawie, a także nowych – Courtyard by Marriott i Moxy Hotel w Szczecinie.

„Niebywała dynamika i kreatywność Andrzeja doskonale wpisuje się w DNA zespołu Legend Hotels oraz SoundTeam, z którym w Warszawie będzie dzielił biuro. Natomiast umiejętności sprzedażowe i korporacyjne know how Andrzeja to cenne wartości dla nas, jako firmy zarządzającej w przyszłym roku łącznie 5 hotelami pod markami Marriott International. Stworzenie stanowiska Country Sales Managera w Legend Hotels w Polsce ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa biznesu inwestorom, którzy powierzają nam w zarządzanie swoje nieruchomości. Dzięki temu nasz wspólny interes będzie realizowany w sposób jeszcze bardziej dynamiczny i spójny” – mówi Katerina Melnik, Marketing Manager w Sound Garden Hotel, cytowana przez portal Property News.

Smoliński jest absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa. Przez blisko dekadę był związany ze stołecznym hotelem Courtyard by Marriott Warsaw Airport, gdzie pełnił rolę starszego kierownika ds. kluczowych klientów

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.