Event Biznes w plenerze przyniósł świeżość i nadzieję

0
1137
Fot.: Stowarzyszenie Branży Eventowej

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) po raz siódmy zorganizowało konferencję Event Biznes kierowaną do branży eventowej. Konferencja zarówno swoim programem, jak i nową formułą, było odpowiedzią na zmiany rynkowe wymuszone pandemią. Nowością był także konkurs na najciekawszą konferencje hybrydową. Zarząd SBE oraz mecenas konkursu Grupa Impel wyróżniła w trakcie konferencji Fabrykę Wydarzeń, która nadesłała swoje zgłoszenie. Decyzją Członków SBE było przyjęcie nowej firmy do grona agencji eventowych Stowarzyszenia.

Organizatorzy przenieśli datę wydarzenia z jesiennej na letnią. Tym razem branża spotkała się 17 czerwca w Hotelu Mazurkas. Sama nazwa konferencji została również uzupełniona o słowo klucz – „plener”. Wpływ na tę decyzje miały przede wszystkim dwa czynniki – zmieniający się rynek wydarzeń oraz chęć pobudzenia popytu.

Istotnym elementem eventu były Panelowe Stoliki Dyskusyjne moderowane przez Członków Rady Programowej, przy których spotkali się chętni reprezentanci branży, by w dyskusji wypracować stanowiska w najistotniejszych w chwili obecnej tematach.

Tematy poruszanymi na wydarzeniu były:
Jakie szanse eventowe daje pandemia – Żaneta Berus (CEO In2Win)
Stolik otwarty #hidepark – Edyta Brykała
Przyszłość edukacji w branży eventowej – Marta Chmielewska (CEO Mea Group)
Filozofia pricingu 4.0 – Katarzyna Gadomska (CEO Acora Events, Członek Zarządu SBE)
Przyszłość Konferencji Event Biznes – Magdalena Kondas (Redaktor Naczelna Meeting Planner, Dyrektor Programowa Konferencji Event Biznes)
Jak pobudzić zaangażowanie uczestników wydarzenia on line – Krzysztof Łobodziński (konferansjer)
Współpraca wewnętrzna w SBE – Grzegorz Łopata (CEO Asap Drukarnia, Członek Zarządu SBE)
Catering w nowej rzeczywistości – Emilia Melon- Olchowicz (CEO Melon Catering, Członek Zarządu SBE)
Komunikacja na linii Klient- Agencja- Dostawca – Sebastian Oprządek (Prezes Zarządu El Padre)
Procedury bezpiecznych eventów- czy testy przed mają sens? – Paweł Piłat (Dyrektor Handlowy Regionu mazowieckiego Impel Group)
Wizerunek branży eventowej po pandemii- Renata Razmuk (Dyrektor Zarządzająca S.C. Event Design)
Efekty rozmów zostaną spisane, a wszyscy obecni staną się współautorami publikacji „Event Przyszłości”
Podczas wydarzenia odbyła się również debata na temat „Etyki w nowej rzeczywistości”. Rozmowę moderowała Magdalena Kondas, która rozmawiała z Jakubem Ćwiklińskim (Wiceprezes Zarządu, Event Director El Padre), Anetą Klepacką- Kołbuk (Dyrektor Generalny MCC Mazurkas Conference Center) Agnieszką Chaber Tomczak (New Business Director Digital Knovledge Village), Joanną Gorczycą (PZU) Januszem Jabłońskim (BERM).
Ważnym elementem wydarzenia była również rozmowa o przyszłości eventow- powrót do tradycyjnych formatów czy transformacja. Rozmowa odbywała się między Dorotą Wojtczak (Live Age), Rafałem Krwawczukiem (Plej) Michałem Michałowskim ( KDK Events).

Podczas całego wydarzenia goście słuchali muzyki na żywo grupy Brava Gente.

Organizatorzy nie podjęli jeszcze decyzji o jesiennej edycji Event Biznes.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.