Event Biznes w plenerze przyniósł świeżość i nadzieję

0
1175
Fot.: Stowarzyszenie Branży Eventowej

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) po raz siódmy zorganizowało konferencję Event Biznes kierowaną do branży eventowej. Konferencja zarówno swoim programem, jak i nową formułą, było odpowiedzią na zmiany rynkowe wymuszone pandemią. Nowością był także konkurs na najciekawszą konferencje hybrydową. Zarząd SBE oraz mecenas konkursu Grupa Impel wyróżniła w trakcie konferencji Fabrykę Wydarzeń, która nadesłała swoje zgłoszenie. Decyzją Członków SBE było przyjęcie nowej firmy do grona agencji eventowych Stowarzyszenia.

Organizatorzy przenieśli datę wydarzenia z jesiennej na letnią. Tym razem branża spotkała się 17 czerwca w Hotelu Mazurkas. Sama nazwa konferencji została również uzupełniona o słowo klucz – „plener”. Wpływ na tę decyzje miały przede wszystkim dwa czynniki – zmieniający się rynek wydarzeń oraz chęć pobudzenia popytu.

Istotnym elementem eventu były Panelowe Stoliki Dyskusyjne moderowane przez Członków Rady Programowej, przy których spotkali się chętni reprezentanci branży, by w dyskusji wypracować stanowiska w najistotniejszych w chwili obecnej tematach.

Tematy poruszanymi na wydarzeniu były:
Jakie szanse eventowe daje pandemia – Żaneta Berus (CEO In2Win)
Stolik otwarty #hidepark – Edyta Brykała
Przyszłość edukacji w branży eventowej – Marta Chmielewska (CEO Mea Group)
Filozofia pricingu 4.0 – Katarzyna Gadomska (CEO Acora Events, Członek Zarządu SBE)
Przyszłość Konferencji Event Biznes – Magdalena Kondas (Redaktor Naczelna Meeting Planner, Dyrektor Programowa Konferencji Event Biznes)
Jak pobudzić zaangażowanie uczestników wydarzenia on line – Krzysztof Łobodziński (konferansjer)
Współpraca wewnętrzna w SBE – Grzegorz Łopata (CEO Asap Drukarnia, Członek Zarządu SBE)
Catering w nowej rzeczywistości – Emilia Melon- Olchowicz (CEO Melon Catering, Członek Zarządu SBE)
Komunikacja na linii Klient- Agencja- Dostawca – Sebastian Oprządek (Prezes Zarządu El Padre)
Procedury bezpiecznych eventów- czy testy przed mają sens? – Paweł Piłat (Dyrektor Handlowy Regionu mazowieckiego Impel Group)
Wizerunek branży eventowej po pandemii- Renata Razmuk (Dyrektor Zarządzająca S.C. Event Design)
Efekty rozmów zostaną spisane, a wszyscy obecni staną się współautorami publikacji „Event Przyszłości”
Podczas wydarzenia odbyła się również debata na temat „Etyki w nowej rzeczywistości”. Rozmowę moderowała Magdalena Kondas, która rozmawiała z Jakubem Ćwiklińskim (Wiceprezes Zarządu, Event Director El Padre), Anetą Klepacką- Kołbuk (Dyrektor Generalny MCC Mazurkas Conference Center) Agnieszką Chaber Tomczak (New Business Director Digital Knovledge Village), Joanną Gorczycą (PZU) Januszem Jabłońskim (BERM).
Ważnym elementem wydarzenia była również rozmowa o przyszłości eventow- powrót do tradycyjnych formatów czy transformacja. Rozmowa odbywała się między Dorotą Wojtczak (Live Age), Rafałem Krwawczukiem (Plej) Michałem Michałowskim ( KDK Events).

Podczas całego wydarzenia goście słuchali muzyki na żywo grupy Brava Gente.

Organizatorzy nie podjęli jeszcze decyzji o jesiennej edycji Event Biznes.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.