Firma 7 Street z nową marką King Rooster

0
1428

Firma „7 Street Łukasz Błażejewski” mająca w swoim portfolio takie marki gastronomiczne jak „7 Street – Bar & Grill” oraz „Meet & Fit – Slow Food” wprowadziła na rynek nową markę „King Rooster”.

W ofercie King Rooster znajdują się chrupiące kurczaki zarówno w zestawach z frytkami i sosami jak i w burgerach. Całkowitą nowością na Polskim rynku są dostępne w naszej ofercie w 100% roślinne zamienniki kurczaka do złudzenia przypominające mięso kurczaka w formie kotleta do burgerów jak i w formie panierowanych stripsów. Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą oferującą taką dostępność roślinnych zamienników mięsa kurczaka w wielu lokalizacjach. Dania roślinne przyrządzane są zgodnie ze sztuką w oddzielnych urządzaniach. Prezentujemy nowatorskie podejście do burgerów wśród których można znaleźć zarówno klasyki w odświeżonych wersjach jak i odważne nowe kompozycje. Naszym sekretem jest autorska marynata, w której marynujemy wszystkie kawałki oraz nasza panierka, której używamy do panierowania. Do każdego zestawu można dobrać 1 z 14 unikalnych sosów z których połowa jest w roślinna.

Przy tworzeniu marki King Rooster współpracujemy m.in. z takimi partnerami jak firma Koliber oferująca Linię Vege, Roślinny Qurczak, McCain, Coca Cola oraz Unigast.

King Rooster działa w 8 lokalizacjach m.in. takich jak Warszawa, Szczecin czy Białystok. Wkrótce będzie dostępny w kolejnych miastach. Obecnie ze względu na ograniczoną ilość gości korzystających z lokali gastronomicznych w związku z pandemią COVID-19 działamy w modelu ghost restaurant w oparciu o infrastrukturę lokali naszych sieci. Po unormowaniu się sytuacji zamierzamy ruszyć z ekspansją i zacząć otwierać lokale z obsługą gości.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.