Foodio Concepts intensywnie rozwija swoje marki

0
1512
W ubiegłym roku spółka Foodio Concepts podpisała aż 15 umów najmu w centrach handlowych oraz obiektach typu mixed-use. Obecnie na terenie kraju działają już trzy restauracje ekspansywnej marki Papa Diego, a niemal co miesiąc swoje drzwi dla gości mają otwierać kolejne lokale.

Foodio Concepts to spółka należąca do Grupy Agora, znana z zarządzania siecią kin Helios. W ubiegłym roku firma podpisała piętnaście umów najmu dla marek Papa Diego i Van Dog w centrach handlowych oraz obiektach typu mixed-use. Jak zapowiedzieli przedstawiciele firmy Colliers International, która jest wyłącznym doradcą Foodio Concepts, do połowy lutego ma nastąpić podpisanie kolejnych pięciu umów.

„Marki Papa Diego i Van Dog to koncepty nowatorskie pod względem zarówno oferty, designu, jak i – co najważniejsze – proponowanych smaków, które są odpowiedzią na współczesne wymagania klientów. Oryginalna oferta obrazuje podejście Foodio do zarządzania doświadczeniem klienta, które odgrywa obecnie kluczową rolę w wyborach zakupowych. Współpraca z Foodio daje nam wiele satysfakcji i cenne doświadczenia – sieć została bardzo pozytywnie przyjęta przez odbiorców, zarówno właścicieli centrów handlowych jak i gości” – podsumowują Anna Radecka-Łysiak i Katarzyna Kamińska-Nobis, Associate Directors w Dziale Powierzchni Handlowych w Colliers International.

Papa Diego oferuje dania fast-casual kuchni meksykańskiej, takie jak burrito, tacos czy burrito bowl. Z kolei Van Dog ma w swojej ofercie hot-dogi gourmet z kiełbaskami przygotowywanymi według autorskich receptur lokalnych masarni.

„Doświadczenie biznesowe, wiedza i przede wszystkim podejście ekspertów Colliers, wykraczające daleko poza sektor nieruchomości, było dla nas bardzo cenne w trakcie opracowywania strategii rozwoju. Z kolei wzajemne zaufanie i zbudowanie partnerskich relacji przełożyło się na skuteczną realizację przyjętych założeń. Współpraca z profesjonalnym doradcą na etapie tworzenia koncepcji marek zaowocowała świetnym zrozumieniem naszych pomysłów i potrzeb, dając podstawy do rozwoju dalszych wspólnych działań w bieżącym roku” – mówi Piotr Grajewski z Foodio Concepts.

Podpisane do tej pory umowy w centrach handlowych obejmują gdyńską Rivierę, poznańską Posnanię, łódzką Manufakturę, Galerię Katowicką, opolskie Solaris oraz Karolinkę, Galerię Wołomin, radomską Galerię Słoneczną oraz Nową Stację w Pruszkowie. Obie marki pojawią się również wiosną w stołecznym Centrum Praskim Koneser, finalizowane są natomiast umowy na kolejne lokalizacje w Warszawie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.