Już za chwilę, bo 7 – 8 listopada 2022 roku wystartuje Forum Horeca Idea Rebuilding 2022. Wydarzenie dedykowane jest nie tylko dla użytkowników systemu Horeca Idea, ale dla wszystkich sprzedawców mice, szefów sprzedaży i event managerów.
Wyjątkowa formuła tego spotkania umożliwi uczestnikom połączenie inspirującej teorii z praktycznym działaniem w oryginalny sposób. Część pierwsza Forum, to dawka rzetelnej, inspirującej wiedzy. Organizatorzy zaprosili do współpracy charyzmatyczną Ewę Wilmanowicz („Osobista renoma w budowaniu relacji z klientem”), która ma zachęcić do inwestowania w siebie. Pierwszy raz branżę będzie miał przyjemność zachęcać do działania Krzysztof Rzepkowski, z Sandler Training Polska, podczas prelekcji „Sprzedaż nie jest dziełem przypadku”).
Następnie uczestnicy przystąpią do „Hotelarskiego czelendżu”, dynamicznej hotelowej rozgrywki opartej o grywalizację, której celem jest team building i rebuilding w kontekście holistycznego podejścia do sprzedaży imprez. Uczestnicy angażując się w praktyczne, branżowe zadania, rywalizować będą o miano mistrzowskiego zespołu. Podczas tej edycji wydarzenia po raz pierwszy w historii zostana także wręczone nagroda SuperSprzedawcy 2021 oraz Super Zaangażowani 2022.
Drugi dzień to Śniadania Mistrzów – wspólna dyskusja, przy dobrym śniadaniu, gdyż wspólny posiłek jednoczy ludzi i uspokaja nastroje i składnia do otwartości. Tematem spotkania będzie walka cenowa oraz oczekiwania klientów w aspekcie współpracy z obiektami podczas realizacji eventów. Oliwy do ognia będzie dolewał niezastąpiony Maciek Straus wraz z gośćmi: Arturem Szczęsnym, CEO w agencji Rebelia Media Group i Renatą Taberską, Marketing Manager w Departamencie Marketingu i PR TUiR Warta.
W dalszej części dnia uczestnicy będą mieli okazję otworzyć głowy by doskonalić umiejętności na 4 solidnych warsztatach: Nowoczesna oferta B2B – jak badać potrzeby klientów i zwiększyć sprzedaż (prowadzący: Eliza Kozica-Kamińska, Sandra Fengler), Cienka linia, która oddziela stratę od zysku – warsztaty z optymalnej wyceny zapytań grupowych (prowadzący: Michał Forysiak, Cezary Sarnecki), Reklamacje – jak efektywnie na nie odpowiadać? (prowadząca: Marta Otrębska), Google Analytics 4 – rewolucja, na którą Twój hotel powinien się przygotować (prowadzący: Wojtek Sroka).
Będzie inspirująco, merytorycznie i aktywnie. Pamiętajcie, że na wydarzenie przyjeżdżamy bez szpilek i krawatów.