Forum Horeca Idea Rebuilding 2022 już w listopadzie!

0
1027
Fot.: Materiały Horeca Idea

Już za chwilę, bo 7 – 8 listopada 2022 roku wystartuje Forum Horeca Idea Rebuilding 2022. Wydarzenie dedykowane jest nie tylko dla użytkowników systemu Horeca Idea, ale dla wszystkich sprzedawców mice, szefów sprzedaży i event managerów.

Wyjątkowa formuła tego spotkania umożliwi uczestnikom połączenie inspirującej teorii z praktycznym działaniem w oryginalny sposób. Część pierwsza Forum, to dawka rzetelnej, inspirującej wiedzy. Organizatorzy zaprosili do współpracy charyzmatyczną Ewę Wilmanowicz („Osobista renoma w budowaniu relacji z klientem”), która ma zachęcić do inwestowania w siebie. Pierwszy raz branżę będzie miał przyjemność zachęcać do działania Krzysztof Rzepkowski, z Sandler Training Polska, podczas prelekcji „Sprzedaż nie jest dziełem przypadku”).

Następnie uczestnicy przystąpią do „Hotelarskiego czelendżu”, dynamicznej hotelowej rozgrywki opartej o grywalizację, której celem jest team building i rebuilding w kontekście holistycznego podejścia do sprzedaży imprez. Uczestnicy angażując się w praktyczne, branżowe zadania, rywalizować będą o miano mistrzowskiego zespołu. Podczas tej edycji wydarzenia po raz pierwszy w historii zostana także wręczone nagroda SuperSprzedawcy 2021 oraz Super Zaangażowani 2022.

Drugi dzień to Śniadania Mistrzów – wspólna dyskusja, przy dobrym śniadaniu, gdyż wspólny posiłek jednoczy ludzi i uspokaja nastroje i składnia do otwartości. Tematem spotkania będzie walka cenowa oraz oczekiwania klientów w aspekcie współpracy z obiektami podczas realizacji eventów. Oliwy do ognia będzie dolewał niezastąpiony Maciek Straus wraz z gośćmi: Arturem Szczęsnym, CEO w agencji Rebelia Media Group i Renatą Taberską, Marketing Manager w Departamencie Marketingu i PR TUiR Warta.

W dalszej części dnia uczestnicy będą mieli okazję otworzyć głowy by doskonalić umiejętności na 4 solidnych warsztatach: Nowoczesna oferta B2B – jak badać potrzeby klientów i zwiększyć sprzedaż (prowadzący: Eliza Kozica-Kamińska, Sandra Fengler), Cienka linia, która oddziela stratę od zysku – warsztaty z optymalnej wyceny zapytań grupowych (prowadzący: Michał Forysiak, Cezary Sarnecki), Reklamacje – jak efektywnie na nie odpowiadać? (prowadząca: Marta Otrębska), Google Analytics 4 – rewolucja, na którą Twój hotel powinien się przygotować (prowadzący: Wojtek Sroka).

Będzie inspirująco, merytorycznie i aktywnie. Pamiętajcie, że na wydarzenie przyjeżdżamy bez szpilek i krawatów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.