Zapraszamy na rozmowę z Tomaszem Rurarzem z North Food – organizacji prowadzącej restauracje North Fish i John Burg. Dlaczego mają w planach ekspansję do Arabii Saudyjskiej? Zapraszamy do wysłuchania audycji!
North Food Polska S.A. to prężnie rozwijająca się organizacja zajmująca się prowadzeniem sieci restauracji. Firma powstała w 2002 roku i została założona przez Michała Sołowowa. Obecnie North Food zarządza 48 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w dwóch formatach:


North Fish to sieć restauracji specjalizujących się w rybach i owocach morza. Lokale znajdują się w najlepszych centrach handlowych w Polsce. Pod marką JOHN BURG kryje się restauracja, która serwuje znakomite jakościowo burgery i steki z certyfikowanej wołowiny Black Angus.
North Food Polska S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej, należącej do Michała Sołowowa, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Cersanit, Barlinek czy Komfort, a także startupy takie jak: 3DGence, New Era Materials i Homla.
Partnerzy audycji:

