Na stanowisku Head of Marketing Gabriela Kunert odpowiada za planowanie, rozwój i prowadzenie aktywności marketingowej marek gastronomicznych rozwijanych przez Foodio Concepts oraz za współpracę z agencjami zewnętrznymi. Do jej obowiązków należy również współtworzenie strategii employer brandingowej i CSR firmy.
„Gabriela Kunert ma duże doświadczenie w marketingu online i digital, czyli obszarach wyjątkowo ważnych z punktu widzenia każdej marki. Jestem przekonany, że jej kompetencje i znajomość branży pomogą nam zjednywać sobie nie tylko podniebienia, ale także serca miłośników dobrego jedzenia” – mówi Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.
Gabriela Kunert jest związana z branżą mediów od kilkunastu lat. Karierę zawodową zaczynała od pracy w Agorze, gdzie kolejno pełniła funkcje redaktora, koordynatora serwisów internetowych oraz kierownika ds. rozwoju produktów internetowych. Odpowiadała m.in. za wszystkie serwisy internetowe związane z czasopismami spółki, wsparcie sprzedaży i projekty specjalne. Od 2012 r. w ramach własnej działalności prowadziła projekty doradcze i marketingowe dla wielu spółek medialnych, z branży e-commerce i platform współpracy z influencerami, m.in.: Polskiego Radia, tygodnika „Polityka”, grupy NEUCA, Lifetube’a, Quarticonu, Blomedii (obecnie Grupa WP) czy Havas Media.
Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe. W 2018 roku Foodio Concepts wprowadziło na rynek markę Papa Diego – sieć restauracji z kuchnią meksykańską, której lokale można znaleźć w Katowicach, Gdańsku i Poznaniu.