Galeria Echo w Kielcach, największe centrum handlowe w regionie świętokrzyskim, właśnie zakończyła modernizację swojego food courtu. Nowa przestrzeń, nazwana FOOD street, zaprojektowana we współpracy z lokalną graficzką, wprowadza świeże spojrzenie na miejsce spożywania posiłków w czasie zakupów.
Nawiązując do miejskiego klimatu Kielc i jego historii, FOOD street oferuje klientom o 50% więcej miejsc siedzących, w tym przestrzeń przystosowaną do potrzeb większych grup i rodzin, oraz energooszczędne oświetlenie LED i udogodnienia, takie jak parkowanie wózków dziecięcych.
Strefa gastronomiczna, która jest domem dla niemal 20 restauracji i kawiarni, serwujących szeroki wachlarz smaków – od klasycznych burgerów po egzotyczne dania azjatyckie – teraz przyciąga uwagę nowym wyglądem. Z niekonwencjonalnymi elementami takimi jak fotele samochodowe i betonowe bariery, FOOD street dostarcza nie tylko smaków, ale także wizualnych i sensorycznych doświadczeń.
Kielecka galeria, będąca częścią portfolio EPP, to miejsce, które łączy w sobie zarówno zakupy, jak i rozrywkę. Wprowadzone zmiany w strefie gastronomicznej zostały pozytywnie przyjęte zarówno przez klientów, jak i najemców, co potwierdza słowa Jakuba Ociepki, Asset Managera w EPP.