Jeszcze kilkanaście lat temu na polskim rynku gastronomicznym można było spotkać raptem kilka najpopularniejszych marek kuchni azjatyckiej. Wraz z coraz bardziej otwartymi na nowe doznania upodobaniami Polaków, azjatyckich restauracji zaczęło przybywać.
Dziś azjatyckie dania, w różnych odmianach, na stałe wpisały się w rynkową ofertę w naszym kraju. Po raz kolejny wychodzi im naprzeciw Galeria Katowicka, która zaprasza na kultowy napój rodem z Tajwanu – herbatę bąbelkową, tym razem w wydaniu debiutującego na Śląsku konceptu BubbleJoy.
Czy picie herbaty może oferować dobrą zabawę – zapewniać klientom centrów handlowych tak istotne z perspektywy sukcesu rynkowego wrażenia i możliwość spędzenia czasu na czymś więcej, niż tylko zakupy? Jeśli tą herbatą jest bubble tea – na pewno. Zaskakujący bąbelkami napój podbił cały świat. W grudniu w Galerii Katowickiej otworzył się pierwszy na Śląsku lokal o radosnej nazwie BubbleJoy i kolorowej ofercie bąbelkowych herbat.
Trendy, za którymi nie można nie podążać
Polacy coraz chętniej eksperymentują w kuchni. Niewątpliwy wpływ na to ma bogata oferta składników dostępnych na sklepowych półkach oraz restauracji i miejsc serwujących kuchnie świata, a także popularność programów kulinarnych, które inspirują do odkrywania nowych smaków. I choć na pierwszym miejscu wciąż plasuje się tradycyjna kuchnia polska, przybywa coraz więcej tych, którzy chcą spróbować czegoś oryginalnego, pochodzącego z innych zakątków świata.
Propozycje lokalu BubbleJoy w Katowickiej poszerzają ofertę gastronomiczną o napoje, które przygotowywane są na bazie tradycyjnej herbaty z miksem syropów oraz dodatkami i serwowane w nietypowy, jak na herbatę sposób, ze słomką. To wszystko buduje wokół picia herbaty nowe doznania, których poszukują klienci centrów handlowych, traktując je jako miejsca spędzania czasu wolnego. Wszystkie owocowe herbaty oraz dodatki do bubble tea nie zawierają produktów pochodzenia zwierzęcego – co jest z kolei wyjściem naprzeciw rosnącej grupie wegan i wegetarian. Składniki herbat są oryginalne i sprowadzane z Tajwanu. To właśnie tam w latach 80. ubiegłego wieku powstała bubble tea. Jej twórca, chcąc urozmaicić smak i atrakcyjność herbaty, dodał do niej mleko, kostki lodu oraz wyjątkowy składnik – kulki tapioki, w których tkwi cała tajemnica bąbelkowej herbaty.
BubbleJoy (wcześniej znana pod marką Bubbleology) to firma założona w 2012 roku przez dwójkę przyjaciół. Połączyła ich pasja do podróży i wyjątkowych, nieznanych dotąd smaków. BubbleJoy to obecnie 6 lokali, między innymi w Warszawie, Krakowie czy Łodzi, które ściągają do siebie tysiące nastolatków – entuzjastów bubble tea. Otwierający się w Galerii Katowickiej lokal jest ich debiutem na Śląsku.