Część merytoryczną jesiennej konferencji Gastro Meeting w wydaniu Businesswoman Edition zainauguruje panel dyskusyjny na temat aktualnej sytuacji rynkowej w branży gastronomicznej, w którym wezmą udział Sylwia Stachyra, właścicielka firmy CookShe by Sylwia Stachyra i triumfatorka ostatniej edycji popularnego show kulinarnego Top Chef, a także Agata Wojda, zarządzająca stołecznymi restauracjami „Opasły Tom” i „Absynt”, która na swoim koncie ma szereg prestiżowych wyróżnień (tytuł kobieta szef roku w pierwszej edycji przewodnika Gault&Millau, czy też czterokrotne wyróżnienie Bib Gourment w przewodniku Michelin). Dyskusję, jak i całą konferencję poprowadzi właścicielka firmy rekrutacyjnej Chef Hunters i założyciel kolektywu Gastro Lokal – Katarzyna Selenta.
W premierowym bloku prezentacji Weronika Pochylska z Roślinniejemy.org podpowie, jak z korzyścią dla rozwoju biznesu okiełznać w restauracji sytuacje kryzysowe związane z dietami eliminacyjnymi, zaś Mariola Monczak zdradzi, co zrobić, aby pracownicy chcieli pracować z managerem lokalu lub szefem kuchni.
Po krótkiej przerwie kawowej Kamila Olek, właścicielka Brand It Up wyjaśni, jak skutecznie i szybko analizować dane w gastronomii, a Aleksandra Piesiak z Agencji Kreatywnej MOXIE wytłumaczy, dlaczego w gastronomii liczy się głównie Instagram.
Popołudniową serię prezentacji rozpocznie wystąpienie Magdaleny Ossowskiej, zastępcy szefa kuchni w restauracji YoSH w Stuttgarcie, która opowie o kobiecych cechach ułatwiających pracę, budowanie zespołu i osiąganie sukcesu. Następnie Małgorzata Bednarz, trener w firmie MWM Partners doradzi, jak mądrze zarządzać personelem w restauracji, żeby osiągać optymalne wyniki, zaś Katarzyna Gabrysz z Appetite4 udowodni, że w biznesie gastronomicznym da się skutecznie zespolić świat cyfrowy z rzeczywistym.
Finałową prezentację wygłosi Malka Kafka, właścicielka Tel Aviv Urban Food, która poruszy palące tematy związane z brakiem ludzi do pracy oraz niełatwą współpracą z pokoleniem millenialsów. Na przykładzie rozwiązań zastosowanych w firmie prelegentki słuchacze otrzymają konkretne wskazówki między innymi na to, jak stworzyć firmę wolną od patologii, wewnętrznych kłótni, stresu i niechęci, w której nie będzie trzeba patrzeć wszystkim na ręce, w której ludzie będą produktywni i będą czuć się spełnieni, a przy tym przyciągającą talenty, gdzie pracownicy czują się szanowani i potrzebni.
Zwieńczeniem listopadowego eventu będą konkursy wizytówkowe z atrakcyjnymi nagrodami. To jednak tylko część atrakcji, jaka tego dnia czeka uczestników Gastro Meeting Businesswoman Edition. Zachęcamy zatem do rezerwacji biletów i uczestnictwa w tym pionierskim w skali naszego kraju wydarzeniu!
Więcej szczegółów na temat konferencji Gastro Meeting Businesswoman Edition, w tym szczegółowy program konferencji, znajdą Państwo na oficjalnej stronie internetowej.