[Gastro Meeting] PANEL DYSKUSYJNY – Komunikacja w restauracji – szef kuchni, menedżer, sprzedaż

0
1164

Jaki ma wpływ na obsługę gości i wewnętrzne relacje między ludzkie? Jak infrastruktura obiektu wpływa na komunikację? Komunikacja między działami a sprawne pozyskiwanie klientów. Zapraszamy na panel dyskusyjny w trakcie VI edycji konferencji Gastro Meeting. Do zobaczenia 5 listopada w Warszawie!

Moderatorem dyskusji będzie Jarek Walczyk – Właściciel i szef kuchni Pink Lobster, prezes fundacji Klub Szefów Kuchni. Panelistami zaś: Anna Wojdan – Agencja eventowa Etcetera i Robert Kieszek – manager Gościniec Oycowizna.

Przygotowaliśmy pulę bezpłatnych biletów grupowych. Wystarczy zgłosić swojego reprezentanta, czyli osobę odpowiedzialną za proces zakupowy do formuły Business Speed Dating. Te ekspresowe spotkania na linii kupiec-dostawca, cieszą się u nas niezwykle dużą popularnością, gdyż umożliwiają osobom odpowiedzialnym za zakupy, szybko zapoznać się z konkurencyjnymi ofertami dostawców. Po zgłoszeniu takiej osoby na konferencję i warsztaty bezpłatnie może zapisać się aż 5 osób!

UWAGA PULA BILETÓW JEST OGRANICZONA! ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Jarek Walczyk

Należy do grona najlepszych mistrzów kulinarnych w kraju. Gotuje według własnych przepisów, tworzy receptury dla przemysłu spożywczego, udziela konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji, planuje zaplecza kuchenne. Zajmuje się kompleksowym wprowadzaniem produktów na rynek. Właściwą karierę rozpoczął na morzu, pracując na statkach pasażerskich pod międzynarodowymi banderami. Po zejściu na ląd, pracował w prestiżowych hotelach, jako dyrektor gastronomii i dyrektor hotelu. Dziś swoim nazwiskiem firmuje karty menu w wielu lokalach. Swoją wiedzą dzieli się w autorskich felietonach na łamach prasy branżowej. Jest współzałożycielem i fundatorem prestiżowej Fundacji Klubu Szefów Kuchni, gdzie pełni funkcję Prezesa fundacji. Zasiada w jury znanych konkursów kulinarnych, bierze czynny udział w rozwijaniu świadomości i wiedzy o branży. Laureat nagród, kreowanie dawnych przepisów w nowej odsłonie 2013, Hermesa 2015, Szef roku 2015, najlepsza restauracja roku, Pracował w restauracji Strefa, gdzie otrzymał rekomendacja, dwa symbole sztućców Michelin Guide – Main Cities of Europe 2016 –Osobowość kulinarna 2016 roku i wielu nagród otrzymanych w poprzednich latach. Michelin Guide – Main Cities of Europe 2017 – Rekomendacja, dwa symbole sztućców. Obecnie jest właścicielem i szefem kuchni restauracji Pink Lobster w Warszawie, która otrzymała trzy sztućce plus i tytuł Szef Kuchni 2018 – region centralny. Grand Prix MT Targi Polska S.A. w 2019 r.


Robert Kieszek

Manager restauracji i hotelu.
W branży HoReCa od ponad 20 lat.
Kelner w restauracji U Fukiera Magdy Gessler, Kierownik Gastronomii w hotelu Venezia Palace, General Manager i Sommelier w hotelu Szkockie Ranczo Wellness & Spa, Manager Operacyjny w restauracji Folk Gospoda, Czerwony Wieprz, Festiwal Wódki i Zakąski, pomysłodawca i współorganizator amatorskiego turnieju piłki nożnej Horeca Football Cup.

Obecnie Manager hotelu i restauracji Gościniec Oycowizna.

Dobry serwis w 99,8% zależy od dobrej organizacji, charyzmatycznego przywódcy, jasnego podziału obowiązków, świadomych pracowników, którzy wiedzą za co są odpowiedzialni i robią to najlepiej jak potrafią.


Anna Wojdan

Od ponad 22 lat zajmuje się kompleksową organizacją spotkań firmowych. Z wykształcenia gastronom, chociaż pierwsze kroki zawodowe stawiałam w kasynie. To doświadczenie owocuje do dziś, mając kontakty z branżą, wykorzystuję je przy organizacji imprez tematycznych. Zdobywałam doświadczenie w Hotelu Bristol, Hotelu Sobieskim, Hotelu Europejskim oraz Hotelu Sofitel Victoria.
Swój zawodowy los związałam z restauracją Blue Cactus i klubem Iguana. Ponad 20 lat pracy z tą marką, dało mi w efekcie olbrzymią wiedzę oraz bazę kontaktów z Klientami. W Blue Cactus odpowiadałam za dział eventów, relacje z Klientami Biznesowymi, oraz sprzedaż korporacyjną. Poznałam funkcjonowanie restauracji od zaplecza, zarządzenie zespołem, oraz produktem. Przez lata czuwałam nad realizacją celów budżetowych, wspomagając jednocześnie działania marketingowe restauracji. Moim największym sukcesem jest grono Klientów, którzy mogą liczyć na moją pomoc i rekomendację. Jednocześnie stale poszerzam listę hoteli, restauracji oraz przestrzeni eventowych, jako stały zewnętrzny, współpracownik.
Działając dwutorowo zbudowałam agencję z pełnym zapleczem technicznym, które pozwala na obsługę wydarzeń biznesowych – wszelkiego rodzaju eventów, konferencji, szkoleń i targów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.