Szósta edycja branżowej konferencji biznesowej Gastro Meeting za nami. Ponad 300 słuchaczy części merytorycznej, 150 uczestników warsztatów, ponad 1000 spotkań w części Business Speed Dating i ponad 30 dostawców produktów i usług. Było merytorycznie, praktycznie i owocnie w kontakty biznesowe!
Wśród prelegentów zobaczyć można było zobaczyć między innymi: Pawła Aksamita, współwłaściciela firmy STAVA w prezentacji pt. „Fakty i mity na temat dowozów posiłków”. O tym „Jak zadowalać ciągle zmieniające się potrzeby gości” mówiła w swoim wystąpieniu Anna Dębska redaktor naczelna GdzieZjesc.info. Kamil Hegemajer właściciel Mleczarni Jerozolimskiej, w trakcie swojej prezentacji opowiedział uczestnikom o zwiększaniu potencjału opłacalności sprzedaży posiłków w oparciu o pracę z systemami wspomagania zarządzania gastronomią Orgastro. Krzysztof Kot, założyciel HAPPY RESTAURANT Analitics & Solutions z perspektywy trenera i coacha opowiedział jakich profesjonalnych technik szkoleniowych właściciel i manager lokalu mogą używać, aby zwiększać skuteczność swoich zespołów sprzedażowych. Marketingiem w gastronomii zajął się Konrad Kobiela, współwłaściciel agencji Pepiniera i Patryk Kochel współwłaściciel Seafood Bar&Market, zaś o automatyzacji procesów związanych z obsługa klienta w gastronomii opowie Maciej Wesoły, Prezes Zarządu EMENAGO. Na zakończenie tematem, wzbudzającym ostatnio wiele kontrowersji czyli zakazem wstępu do restauracji dla dzieci poniżej 6 roku życia, od strony prawnej zajął się Mikołaj Ostrowski, adwokat, partner zarządzający OWIW Legal.
Dodatkowo odbyły się 3 panele dyskusyjne. Pierwszy pt. „Restauracje premium też mają swoje problemy”. Panel poprowadził Rafał Skórski – wydawca i redaktor naczelny magazynu „Gourmet”, a panelistami byli: Krzysztof Janiszewski, współwłaściciel jednej z najlepszych w Polsce restauracji SENSES, Nestor Grojewski, szef kuchni restauracji Cinema Paradiso. Drugi panel dotyczył tematu projektu technologicznego w gastronomii. Ostatni panel poprowadził Jarek Walczyk, właściciel i szef kuchni Pink Lobster, prezes fundacji Klub Szefów Kuchni. Wraz z panelistami poruszą temat komunikacji w restauracji. Równolegle do części merytorycznej w osobnych salach będą odbywały się warsztaty.
Mamy pierwsze zdjęcia! Wkrótce relacja na antenie Horeca Radio!