Gastromall Group to inwestor, który zarządza ponad setką lokali gastronomicznych w naszym kraju. Jego najbardziej znanym i najlepiej rozwijającym się konceptem jest sieć restauracji Olimp, które celują w duże miasta powyżej 70 tysięcy mieszkańców, m.in. Kraków, Warszawę, Katowice i Poznań.
Swoje portfolio, w którym Gastromall posiada takie brandy jak Olimp, Deli Sandwich, czy Isto, firma postanowiła wzbogacić o nową markę – Makarun Spaghetti and Salad. Decyzję o współpracy podejmowano przez kilkanaście miesięcy. W tym czasie oceniano potencjał marki oraz opracowywano zasady współpracy w danej perspektywie czasowej.
Wszystkie swoje marki gastronomiczne Gastromall Group zamierza rozwijać w prestiżowych galeriach handlowych i biznesowych centrach biurowych, w których restauracje mogą spodziewać się wysokich zysków.
„Pierwsze efekty naszych działań już widać. Makarun uzupełnił ofertę gastronomiczną w Orange Office w Krakowie gdzie od ponad trzech lat działa restauracja Olimp. Wnioski z tego pilotażowego projektu pomogą nam z pewnością ulepszyć swoje koncepty” – tłumaczy Piotr Niemiec, właściciel Gastromall Group.
Makarun jest polską siecią spaghetterii, która istnieje na rynku już od 7 lat. Posiada 27 lokali rozmieszczonych w 14 polskich miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Rzeszowie, Poznaniu, Wrocławiu, jak i za granicą – w Hamburgu, a niedługo również w Dubaju.