Gastromall Group wzbogaca portfolio o nową markę

0
1719
Koncept Makarun Spaghetti and Salad zyskał właśnie nowego inwestora strategicznego. Gastromall Group przejmie udziały w dobrze prosperującej sieci spaghetterii, która planuje ekspansję nie tylko na rynku krajowym, ale także zagranicznym.

Gastromall Group to inwestor, który zarządza ponad setką lokali gastronomicznych w naszym kraju. Jego najbardziej znanym i najlepiej rozwijającym się konceptem jest sieć restauracji Olimp, które celują w duże miasta powyżej 70 tysięcy mieszkańców, m.in. Kraków, Warszawę, Katowice i Poznań.

Swoje portfolio, w którym Gastromall posiada takie brandy jak Olimp, Deli Sandwich, czy Isto, firma postanowiła wzbogacić o nową markę – Makarun Spaghetti and Salad. Decyzję o współpracy podejmowano przez kilkanaście miesięcy. W tym czasie oceniano potencjał marki oraz opracowywano zasady współpracy w danej perspektywie czasowej.

Wszystkie swoje marki gastronomiczne Gastromall Group zamierza rozwijać w prestiżowych galeriach handlowych i biznesowych centrach biurowych, w których restauracje mogą spodziewać się wysokich zysków.

„Pierwsze efekty naszych działań już widać. Makarun uzupełnił ofertę gastronomiczną w Orange Office w Krakowie gdzie od ponad trzech lat działa restauracja Olimp. Wnioski z tego pilotażowego projektu pomogą nam z pewnością ulepszyć swoje koncepty” – tłumaczy Piotr Niemiec, właściciel Gastromall Group.

Makarun jest polską siecią spaghetterii, która istnieje na rynku już od 7 lat. Posiada 27 lokali rozmieszczonych w 14 polskich miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Rzeszowie, Poznaniu, Wrocławiu, jak i za granicą – w Hamburgu, a niedługo również w Dubaju.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.