Gdzie najlepiej zaprezentować produkty i usługi dla hoteli?

0
1403

Dostawcy branży HoReCa często zastanawiają się gdzie najlepiej zaprezentować swoje produkty i usługi dla hoteli. Podpowiadamy najlepszy wybór!

Targi, konferencje, czy może lokalne spotkania? Wypadało by odpowiedzieć „to zależy”. I to byłaby poprawna odpowiedź, jednak można by zadać od razu kolejne pytanie, czy jest jedno miejsce gdzie można najefektywniej zaprezentować swoją ofertę dla hoteli?

Tak! Jest takie wydarzenie, które za każdym razem gromadzi bardzo dużą rzeszę hotelarzy z całej Polski. Jest takie wydarzenie, które gromadzi najwięcej dostawców produktów i usług z całej Polski. Jest takie miejsce, które angażuje uczestników, dostarcza najwyższy poziom merytoryczny oraz tworzy wyjątkową i niemal rodzinną atmosferę. To wszystko świadczy o tym, że jest ono najlepszym miejscem do prezentacji ofert przed dostawców i nawiązywania nowych kontaktów biznesowych w bardzo przyjaznej atmosferze.

Tym wydarzeniem jest X edycja konferencji Hotel Meeting, która w maju odbędzie się pierwszy raz w Gdańsku, w Hotelu Almond. Będzie to świetna okazja dla wszelkich dostawców produktów i usług dla obiektów noclegowych na zaprezentowanie swoich rozwiązań bardzo wielu hotelarzom z całej Polski. Pomimo, że wydarzenie organizujemy w Gdańsku, już dziś swoją obecność potwierdziło wielu dyrektorów hoteli z południa kraju. Tak było także podczas grudniowej edycji w Krakowie, gdzie zjechali się reprezentaci obiektów z całej Polski.

Mając olbrzymią ilość dyrektorów generalnych, operacyjnych czy właścicieli hoteli w jednym miejscu, otrzymujemy przepis na najbardziej efektywną formę prezentacji rozwiązań dla tej branży.

Ograniczona ilość miejsc dla dostawców
W każdej edycji Hotel Meeting bierze udział mnóstwo dostawców, co sprawia, że to miejsce, w którym hotelarze mogą poznać najszerszą ofertę dostępną na rynku. Jednocześnie miejsce, w którym organizowana jest konferencja niesie ze sobą ograniczenia w ilości dostępnej przestrzeni wystawienniczej. Zatem kto pierwszy się zgłosi, otrzyma atrakcyjniejszą lokalizację swojego stoiska, ale także ma pewność, że takie będzie jeszcze dostępne. Już dziś swoje stoiska wykupiło wiele firm, co przekłada się na zajętość ponad 50% powierzchni wystawienniczej.

Wieczorna integracja
Bardzo ważnym elementem wydarzenia jest wieczorne Hotelowe Party, podczas którego cała branża integruje się, zawiera nowe znajomości oraz nowe relacje biznesowe. W takiej nieformalnej atmosferze dużo szybciej wszystkim przychodzi nawiązywanie kontaktów i weryfikacja szans na potencjalną współpracę. Właśnie dlatego Hotel Meeting jest tak często wybierany przez dostawców produktów i usług.

Udział, stoisko, sponsoring
Organizator przygotował wiele pakietów związanych z udziałem dostawców w Hotel Meeting. Można wziąć udział w konferencji, w konferencji i wieczornym Hotelowym Party, do dyspozycji jest powierzchnia wystawiennicza, można przygotować we współpracy z organizatorem konkursy dla uczestników, torby z insertami dla uczestników, pokazać spoty reklamowe na ekranach czy uczestniczyć w panelach dyskusyjnych. Możliwości jest mnóstwo, a zainteresowane firmy mogą skontaktować się z organizatorem pod adresem mailowym [email protected]

Strona konferencji Hotel Meeting

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.