Gessée Chartré dyrektorką klastra ds. Sprzedaży i Marketingu w IHG Hotels & Resorts

0
2124
Fot.: Materiały prasowe IHG

Gessée Chartré będzie kierować zespołem Sprzedaży i Marketingu Klastra trzech hoteli: InterContinental Warsaw, Holiday Inn Warsaw City Centre i Holiday Inn Gdańsk City Centre.

Gessée przyjechała do Polski z Kanady (Montreal), gdzie pracowała w DoubleTree by Hilton Montreal jako Dyrektor ds. Sprzedaży, Marketingu oraz Przychodów i była odpowiedzialna m.in. za proces rebrandingu i repozycjonowanie hotelu.

Posiadając ponad 20-letnie doświadczenie w branży, Gessée Chartré rozpoczęła swoją przygodę z hotelarstwem od pracy w hotelu InterContinental Montreal. W 2008 objęła stanowisko Kierownika Sprzedaży w Holiday Inn Express Montreal, gdzie skupiała się na segmencie rynku korporacyjnego.

Po dwóch latach przeniosła się do Holiday Inn Select Montreal Centre Ville. Jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu z dużym sukcesem zarządzała zespołem, osiągając znaczący wzrost przychodów hotelowych. W 2011 roku Gessée Chartré została Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu w Holiday Inn & Suites Pointe-Claire, gdzie odpowiadała za nową strategię cenową po renowacji hotelu.

Rok 2012 był dla Gessée początkiem kariery w Urgo Hotels Canada, gdzie w 2017 roku objęła stanowisko Regionalnego Dyrektora Sprzedaży. Była tam odpowiedzialna za działy sprzedaży w 11 hotelach w 5 różnych lokalizacjach. W tym czasie hotele te osiągnęły bardzo dobre wyniki finansowe, za co wraz zespołem Gessée zdobyła nagrodę Sales Team of the Year 2017.

Gessée Chartré przyjechała do Polski wraz z mężem i dwójką dzieci w wieku 5 i 9 lat.
Jako Dyrektor Klastra ds. Sprzedaży i Marketingu Gessée Chartré zarządza 10-osobowym zespołem, a do jej obowiązków należy: tworzenie strategii maksymalizacji sprzedaży hoteli i optymalnego wzrostu przychodów, a także wsparcie Dyrektorów Generalnych hoteli i zespołów ds. Sprzedaży i Marketingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.