Siemens rokrocznie bukuje około trzech milionów noclegów w hotelach i tym samym posiada jeden z największych programów hotelowych na świecie. Nie dziwi zatem, że w procesie zastosowane zostaną nowoczesne technologie, takie jak sztuczna inteligencja czy technologia blockchain.
“HRS przekonał nas swoim holistycznym podejściem. Jesteśmy pod wrażeniem rozwiązania end-to-end, które uwzględnia zarówno sourcing usług hotelowych, jak i proces rezerwacji. Decydująca była także energia skierowana na innowacje, wyraźna w podejściu HRS.” – zdradził Thorsten Eicke, Vice President of Global Category Mobility Services w Siemens AG
Firma Hotel Reservation Service nie tylko pomaga w profesjonalnym zakupie usług hotelowych, lecz także w negocjacjach specjalnych stawek z hotelami. Oferuje także kompleksowe rozwiązania w zakresie zarządzania hotelami dla ponad 3 000 firm z całego świata. Wśród klientów spółki znajdują się największe przedsiębiorstwa z rankingu Fortune 500, takie jak Google, China Mobile, Toyota, Fiat, Hitachi, Alibaba i Panasonic. Z ofertą pięciu milionów pokoi w 350 000 hoteli w 190 krajach, HRS jest największym dostawcą bazy hoteli w globalnych systemach dystrybucji (GDS).