GoHub — kilka źródeł sprzedaży online, a tylko jeden ekran zarządzania

0
1274
Fot.: GoPOS



Sprzedając nawet poprzez kilka źródeł online istnieje sposób, by przyjmować zamówienia sprawniej, a przy tym zaoszczędzić na niepotrzebnych kosztach i zredukować ciągle powracające błędy. W GoPOS istnieje już możliwość integracji z portalami Uber Eats, Glovo oraz – nowo dodanym – Pyszne.pl. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić nawet do 73% czasu. Jakie inne korzyści posiada GoHub?

Jak integracja może usprawnić obsługę zamówień?

Sprzedaż poprzez kilka platform do zamawiania online to z pewnością szansa wzmożonego zysku dla restauracji. Z drugiej strony taki proces może okazać się pracochłonnym i żmudnym zwłaszcza, gdy źródeł sprzedaży online jest kilka, a każde zamówienie wymaga ręcznego wprowadzenia do systemu. Integracja z portalami dostępna w GoHub, może rozwiązać ten problem. Dzięki niej przyjmowanie zamówień z takich platform, jak Uber Etas, Glovo, Pyszne.pl czy własny sklep online, następuje automatycznie na ekranie jednego urządzenia.

Fot.: GoPOS

Redukcja zbędnych kosztów

Każda z platform to dodatkowy zysk, ale też wydatek. Jest tak dlatego, że w przypadku kolejnego źródła sprzedaży online potrzebujemy dodatkowego sprzętu, który pozwoli nam przyjmować zamówienia. W przypadku integracji takie urządzenia nie będą już potrzebne. Wszystkie napływające zamówienia odbierzemy bezpośrednio na ekranie swojego POS, bez konieczności ciągłego sprawdzania innych tabletów.

Szybsza aktualizacja menu

Sprzedaż poprzez kilka platform to kilka osobnych menu, które przy każdorazowej zmianie należy ręcznie aktualizować. Wprowadzając rozwiązanie GoHub, edycja menu możliwa jest na wszystkich portalach równocześnie. Zmiany można wprowadzać bezpośrednio z jednego panelu i przesyłać je do poszczególnych źródeł jednym kliknięciem. Istnieje także możliwość zablokowania wybranej pozycji. To szczególnie przydatna funkcjonalność, gdy np. zabraknie danego składnika, a my chcemy jak najszybciej poinformować o tym swoich klientów. Blokowanie pozycji odbywa się również bezpośrednio z jednego panelu.

Minimalizacja błędów, maksymalizacja czasu

Ręczne przyjmowanie zamówień często staje się przyczyną niechcianych pomyłek. Gdy portali jest kilka ryzyko błędu jest jeszcze większe. Dzięki integracji wszystkie zamówienia, bez względu na ich źródło, trafiają bezpośrednio na jeden ekran POSa. Ich automatyczne napływanie minimalizuje błędy, a przy tym skraca czas, który pracownicy często poświęcali na żmudne czynności. Taka funkcjonalność pozwala zaoszczędzić do 73% czasu i wyeliminować nawet 40% błędów.

Kompleksowe raporty sprzedażowe

Raporty pomagają zwiększać zyski i poznać nasz biznes jeszcze lepiej. Analiza sprzedaży prowadzonej w sieci też jest kluczowa. Integracja GoPOS z portalami umożliwia generowanie dowolnych raportów sprzedażowych, które dostarczą informacji na temat najczęściej kupowanych produktów, stref, w których dostaw realizowanych jest najwięcej, a także danych dzięki którym porównamy sprzedaż pomiędzy Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl a także własnym sklepem online.

Fot.: GoPOS

Integracja z platformami to dla restauratorów szansa na oszczędność czasu, a przede wszystkim wielu niepotrzebnych kosztów. Stale powiększająca się oferta firmy GoPOS, wzbogacana o coraz to nowe portale, to dobre rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy korzystają lub dopiero chcą wdrożyć usługi platform delivery. Odwiedzając stronę internetową można dowiedzieć się o nim więcej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.