Profitroom, dostawca technologii rezerwacyjnych dla większości polskich hoteli rozpoczął współpracę z grupą hotelową Górskie Resorty. W skład grupy wchodzi dziesięć obiektów, które posiadają łącznie ponad 1800 pokoi.
Górskie Resorty to jedna z największych grup hotelowych w Polsce, której hotele znajdują się w Karpaczu, Szklarskiej Porębie, Wiśle, Łomnicy i Świeradowie-Zdroju. Przykładowymi markami grupy są Osada Śnieżka, Green Mountain, Platinum Mountain, Crystal Mountain czy niedawno otwarty Elements Hotel&SPA. Od początku wakacji wszystkie hotele korzystają z usług Profitroom. – Cieszymy się z powodu rozpoczęcia współpracy z Profitroom. Szukaliśmy dostawcy usług, który zapewni nam profesjonalne wsparcie w generowaniu jak największej liczby rezerwacji bezpośrednich – powiedział Wojciech Piotrowski, Revenue & E-Commerce Director Górskich Resortów.
– W ramach współpracy hotele znajdujące się w grupie korzystają z całości kompleksowych rozwiązań znajdujących się w Profitroom Suite. Oprócz silnika rezerwacji Profitroom Booking Engine 360 są to między innymi strony internetowe czy channel manager – powiedział Bartosz Sułecki, Chief Commercial Officer Profitroom.
– Wdrożenie systemu to pierwszy krok do osiągnięcia zakładanego celu przez grupę. Równie istotne jest teraz odpowiednie przeszkolenie zespołu hotelowego z korzystania z narzędzi oraz bieżąca optymalizacja ofert czy stron www. Grupa Górskie Resorty podobnie jak pozostali hotelarze mogą liczyć na nasze pełne wsparcie w codziennej pracy na narzędziach Profitroom – powiedziała Joanna Kowalczyk Customer Success Manager Profitroom.
– Naszym celem jest ciągły rozwój grupy. Oprócz planowanych nowych inwestycji hotelowych dążymy do maksymalizacji direct bookingu w obecnie funkcjonujących obiektach. Jesteśmy przekonani, że wybraliśmy właściwego partnera do osiągnięcia zakładanych przez nas wyników – zakończył Wojciech Piotrowski.