Goście Horeca Radio – Anna Iwanicka-Nowak (podcast cz.2)

0
1335
W kolejnym odcinku cyklu audycji pt. „Goście Horeca Radio” Anna Iwanicka-Nowak z firmy Romania Kulinaria opowiada m.in. o jakości usług oraz o tym, jak należy wykorzystać wiedzę z audytu tajemniczego klienta.

Anna Iwanicka-Nowak, z uwagi na konkurencyjność firm w branży HoReCa, nowe oczekiwania oraz rosnącą świadomość Klientów wraz z wymogiem wysokich standardów, postanowiła założyć firmę RomAnia KuliNaria, której celem jest wspieranie innych podmiotów z sektora HoReCa w tych właśnie aspektach, poprzez stosowanie badania marketingowego dotyczącego ‘Jakości Obsługi Klienta’. Iwanicka-Nowak propaguje ideę rozwoju kapitału ludzkiego. Jako certyfikowany Reiss Profile Master Poland (tytuł uprawniający do stosowania amerykańskiego, innowacyjnego narzędzia Reiss Motivation Profile w praktyce zawodowej – przyp. red.) doradza w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi firmom z branży HoReCa, stosując Analizę Profili Motywacyjnych.

W najnowszej audycji z cyklu „Goście Horeca Radio” Iwanicka-Nowak kontynuuje obszerny wątek nowego wymiaru zarządzania personelem.

„Znajomość Wewnętrznej Motywacji Pracowników (analiza profili motywacyjnych) pozwala m.in. na pozyskanie właściwego kandydata do pracy, wzmacnianie zaangażowania pracownika, budowanie efektywnych systemów motywowania (które są m.in. odpowiedzią na przeciwstawienie się krótkotrwałemu motywowaniu „kijem i marchewką”), zatrzymanie ważnych dla pracodawcy pracowników, obniżenie fluktuacji zatrudnienia, wsparcie procesów porozumiewania się (pracownik-pracownik, pracownik-przełożony, pracownik-klient), a w konsekwencji zbudowanie zgranego zespołu na rzecz wspólnej pracy gwarantującej sukces.”

Anna Iwanicka-Nowak

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.