Goście też muszą nosić maseczki – zdecydował Marriott

0
1198

Prezes Marriotta International Arne Sorenson w wystąpieniu wideo przypomina, że zakrywanie ust i nosa jest potwierdzonym sposobem na ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa, dlatego Marriott już wcześniej wprowadził ten obowiązek swoim pracownikom. Od wczoraj we wszystkich hotelach spółki goście muszą nosić maseczki. Bez względu na lokalne wytyczne. 

Marriott International kieruje się rekomendacjami wydanymi przez amerykańskie stowarzyszenie hoteli American Hotel and Lodging Association. Poza noszeniem maseczek znalazły się tam również wytyczne, które mówią, że goście powinni utrzymywać dystans społeczny, korzystać z bezdotykowej obsługi (na przykład rezerwować pobyt i meldować się przez internet, płacić bezgotówkowo), prosić o sprzątanie pokoju tylko, gdy jest to konieczne, korzystać z posiłków dostarczanych do pokoju, a także powstrzymywać się od podróżowania w wypadku wystąpienia objawów choroby – podaje portal turystyka.rp.pl.

Branża hotelarska od początku kładła duży nacisk na ochronę zdrowia i bezpieczeństwo gości i pracowników, wykorzystując najlepsze praktyki, ale możemy zrobić więcej, by chronić siebie nawzajem i pracowników – mówi Arne Sorenson Prezes Marriotta International.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.