Green Caffè Nero wprowadza nowe procedury. Mamy kolejne oświadczenie

0
1863
W najnowszych oświadczeniach dla prasy sieć kawiarni informuje, że seria zatruć spowodowała wdrożenie nowych procedur, które mają zapewnić większe bezpieczeństwo przechowywania żywności. Trwają także wewnętrzne kontrole w zakresie badania bezpieczeństwa produktów zarówno w piekarni, jak i u dostawców Green Caffè Nero.

„Informujemy, że we wszystkich kawiarniach Green Caffè Nero w pełni wdrożyliśmy zalecenia Sanepidu. Dzięki temu przecięto drogi zakażenia, o czym świadczy brak nowych zachorowań, które by nastąpiły po 31 maja 2018 r. (komunikaty nr 2 i 3 Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego w Warszawie z 7 i 8 czerwca 2018 r.).”

„Jako firma działająca w sektorze gastronomicznym mamy świadomość pełnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo oferowanej żywności. Pragniemy podkreślić, że wyciągnęliśmy wnioski i wprowadziliśmy dodatkowe procedury, żeby było bezpieczniej.”

„W trybie natychmiastowym wycofaliśmy ze sprzedaży wszystkie ciasta z kremem z naszych kawiarni na terenie całej Polski. Stale oferujemy świeże kanapki oraz poddane obróbce termicznej ciasta sezonowe i quiche, podając je schłodzone wprost z lodówki. Tak jak dotychczas, zgodnie z naszą wewnętrzną procedurą, świeże ciasta dostarczamy do kawiarni dwa razy dziennie, a kanapki oferujemy maksymalnie przez 4 godziny od ich przygotowania, po czym wycofujemy je ze sprzedaży.”

Fragment oświadczenia Green Caffè Nero z 8 czerwca 2018

Zastosowanie się do zaleceń Sanepidu to nie jedyne działania, jakie podjęto w Green Caffè Nero. Wewnętrzne kontrole nadal będą bowiem kontynuowane, a pracownikom kawiarni przygotowano nawet małą powtórkę ze szkoleń.

„We wtorek, 5 czerwca br., spotkaliśmy się też ze wszystkimi baristami w naszych kawiarniach, by powtórzyć zasady bezpieczeństwa żywności. Dodatkowo wzmożyliśmy nasze wewnętrzne kontrole w zakresie badania bezpieczeństwa produktów zarówno w piekarni, jak i u dostawców surowców do produkcji naszych bagietek i ciast.”

„Pracujemy nad kolejnymi rozwiązaniami w zakresie bezpieczeństwa oferowanej żywności. Niedługo w naszych kawiarniach pojawią się nowe witryny chłodzące, których prototyp jest już w produkcji. Dzięki umieszczonym w nich termometrom klienci będą widzieć jaka panuje w nich temperatura. W przypadku jej wzrostu, powiadomi nas o tym sygnał dźwiękowy.” – czytamy w komunikacie.

Firma zapowiedziała również stosowne rekompensaty dla poszkodowanych klientów domagających się odszkodowania.

„Jest nam bardzo przykro i współczujemy klientom, którzy zachorowali po wizycie w naszej kawiarni. Niezmiennie, zdrowie naszych gości jest dla nas najważniejsze. Jesteśmy w stałym telefonicznym kontakcie z osobami, które zgłosiły nam problemy po spożyciu naszych ciast. Na bieżąco dowiadujemy się o stan ich zdrowia i deklarujemy pełne wsparcie. Powołaliśmy dedykowany zespół, który dołoży wszelkich starań, aby maksymalnie wspomóc poszkodowane osoby w procesie administracyjnym ubiegania się o odszkodowanie. Za pośrednictwem naszej firmy ubezpieczeniowej będziemy wypłacać rekompensaty poszkodowanym klientom stosownie do poniesionych strat” – podsumowano.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.