Nawiązana współpraca z Microsoftem to wynik długich rozmów, przygotowań i planowania. Nowy karton do pizzy, wzbogacony niezwykle estetyczną, energetyczną grafiką i wibrujący kolorami, to prawdziwe novum. W ramach ogólnopolskiego konkursu dostarczono już ponad 100 tys. pizz. Entuzjastyczne przyjęcie nowego projektu potwierdzają głosy zachwyconych klientów i zaangażowanie w konkurs.
Gruby Benek starannie wybiera partnerów do współpracy, zatem w przyszłym roku należy spodziewać się kolejnych nieszablonowych niespodzianek.
„Wiemy, że dużą grupę naszych klientów stanowią ludzie młodzi, dlatego też chcemy wychodzić im naprzeciw, spełniać oczekiwania, ale i zaskakiwać” – mówi Mateusz Szewczyk, Prezes Zarządu Spółki zarządzającej siecią restauracji Gruby Benek.
W 2018 roku spółka zarządzana przez Szewczyka wprowadziła do swoich lokali innowacje, niespotykane do tej pory w innych sieciach gastronomicznych. Montowane w stołach ładowarki indukcyjne to już standard przy wyposażeniu nowej restauracji pod szyldem Grubego Benka, dzięki czemu klienci w czasie posiłku mogą naładować swojego smartfona czy tablet. Przy wprowadzeniu bezpłatnej sieci WiFi zaangażowani zostali z kolei fani pizzy, którzy w ramach ogólnopolskiego konkursu wymyślali hasła. Bezprzewodowa sieć sama rozpoznaje użytkownika i łączy się z nim bez logowania – bez względu na to, w którym lokalu akurat się on znajduje.
Widząc pozytywny odzew klientów na nowinki technologiczne, Gruby Benek postawił też na innowacyjny marketing i nieszablonowe formy promocji. 3 miesiące współpracy ze znanymi influencerami wygenerowało zasięg blisko 6 mln wyświetleń materiałów video promujących tę sieć restauracji. Wzrost rozpoznawalności marki to nie tylko pozytywne reakcje klientów, ale również zadowoleni franczyzobiorcy, którzy odnotowali w ostatnim czasie znaczący wzrost zamówień.