Gruby Benek nawiązał współpracę ze światowym potentatem branży IT

0
1390
Rok 2018 ogólnopolska sieć restauracji Gruby Benek kończy z przytupem – konkursem zorganizowanym w porozumieniu z jednym z czołowych przedsiębiorstw w branży technologii informacyjnych. To pierwsza tego typu akcja w Europie, w której nośnikiem reklamowym jest specjalnie na tę okazję przygotowany karton z dedykowaną grafiką promującą czwartą częścią popularnej serii gier wyścigowych – Forza Horizon 4.

Nawiązana współpraca z Microsoftem to wynik długich rozmów, przygotowań i planowania. Nowy karton do pizzy, wzbogacony niezwykle estetyczną, energetyczną grafiką i wibrujący kolorami, to prawdziwe novum. W ramach ogólnopolskiego konkursu dostarczono już ponad 100 tys. pizz. Entuzjastyczne przyjęcie nowego projektu potwierdzają głosy zachwyconych klientów i zaangażowanie w konkurs.

Gruby Benek starannie wybiera partnerów do współpracy, zatem w przyszłym roku należy spodziewać się kolejnych nieszablonowych niespodzianek.

„Wiemy, że dużą grupę naszych klientów stanowią ludzie młodzi, dlatego też chcemy wychodzić im naprzeciw, spełniać oczekiwania, ale i zaskakiwać” – mówi Mateusz Szewczyk, Prezes Zarządu Spółki zarządzającej siecią restauracji Gruby Benek.

W 2018 roku spółka zarządzana przez Szewczyka wprowadziła do swoich lokali innowacje, niespotykane do tej pory w innych sieciach gastronomicznych. Montowane w stołach ładowarki indukcyjne to już standard przy wyposażeniu nowej restauracji pod szyldem Grubego Benka, dzięki czemu klienci w czasie posiłku mogą naładować swojego smartfona czy tablet. Przy wprowadzeniu bezpłatnej sieci WiFi zaangażowani zostali z kolei fani pizzy, którzy w ramach ogólnopolskiego konkursu wymyślali hasła. Bezprzewodowa sieć sama rozpoznaje użytkownika i łączy się z nim bez logowania – bez względu na to, w którym lokalu akurat się on znajduje.

Widząc pozytywny odzew klientów na nowinki technologiczne, Gruby Benek postawił też na innowacyjny marketing i nieszablonowe formy promocji. 3 miesiące współpracy ze znanymi influencerami wygenerowało zasięg blisko 6 mln wyświetleń materiałów video promujących tę sieć restauracji. Wzrost rozpoznawalności marki to nie tylko pozytywne reakcje klientów, ale również zadowoleni franczyzobiorcy, którzy odnotowali w ostatnim czasie znaczący wzrost zamówień.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.