Biorąc pod uwagę trendy rynkowe oraz rosnące potrzeby klientów, zdecydowano o zastosowaniu rozwiązań stanowiących rzadkość na polskim rynku. Należą do nich m.in. stoły z ładowarkami indukcyjnymi, które umożliwią klientom szybkie bezprzewodowe naładowanie smartfonów i tabletów oraz bezpłatną sieć Wi-Fi, która sama rozpoznaje użytkownika i łączy się z nim bez logowania, bez względu na to, w którym lokalu w kraju akurat się on znajduje. Wystarczy jednorazowo się do niej zalogować. Tradycyjne menuboardy zastąpiono monitorami LCD, które pozwalają na szybsze wprowadzanie zmian w wyświetlanych promocjach i ofertach. Gwarancję powtarzalności produktu daje zastosowanie pieców przelotowych.
Lokale urządzono tak, by dawały pełen komfort klientom – zarówno jeśli chodzi o stylistykę, czyli ciepłe i przyjazne wnętrza, jak i atmosferę, w której przebywają. Wyposażono je w nowoczesną formę wentylacji i klimatyzacji, dzięki której w restauracjach zawsze jest świeże powietrze, a ubrania nie przejmują zapachów, jak w innych pizzeriach.
Obie restauracje zlokalizowane są na obrzeżach miast (łódzkim Teofilowie oraz podwarszawskich Ząbkach) i obsługują klientów kilku najbliższych dzielnic. Oprócz pizzy w stylu amerykańskim (na grubym cieście i dużą ilością składników) oferują wysokiej jakości burgery (zawierające 200 g. wołowiny), kawałki chrupiącego kurczaka, sałatki, tortille i quesadille.
Otwarcia nowych lokali spotkały się z ogromnym zainteresowaniem ze strony okolicznych mieszkańców – w obu przypadkach w pierwszym dniu działalności odwiedziło je kilkaset osób. To jednak nie koniec ekspansji sieci w dużych miastach.
„Jeszcze w tym roku zamierzamy otworzyć w Warszawie 4 nowe restauracje. Aktualnie jesteśmy już w trakcie realizacji inwestycji na warszawskich Bielanach. Lokal w Ząbkach został przyjęty przez klientów bardzo dobrze, 3 tygodnie po otwarciu, ruch nie maleje. To pokazuje, że Warszawa i jej okolice to bardzo dobre miejsca na ekspansję. To prawda, że konkurencją jest tu duża, ale na przykładzie Ząbek widać, że Klienci oczekują czegoś innego, nowego i znajdują to właśnie w naszych lokalach” – Katarzyna Włodarczyk-Pięta członek zarządu ds. rozwoju sieci.
Gruby Benek to renomowana polska sieć pizzerii, licząca blisko 40 lokali w całej Polsce. Oferują one nie tylko pizzę, ale też m.in. burgery, frytki, czy chrupiącego kurczaka. Bogata oferta i produkty najwyższej jakości pomogły zdobyć zaufanie klientów i dostarczyć franczyzobiorcom sprawdzony, skuteczny koncept biznesowy. Jego formuła powoduje, że wszystkie lokale sieci przynoszą zyski, a wielu franczyzobiorców decyduje się na otwarcie kolejnej restauracji.
4.5
5