Gruby Benek otwiera nowe lokale w Łodzi i Warszawie

2
1667
Dwie nowe restauracje – w Łodzi i Warszawie – otworzyła w sierpniu Ogólnopolska Sieć Restauracji Gruby Benek. To jedne z największych lokali zrzeszonych pod tą marką. Oba wyposażono w nowoczesne technologie na skalę niespotykaną dotąd w innych sieciach.

Biorąc pod uwagę trendy rynkowe oraz rosnące potrzeby klientów, zdecydowano o zastosowaniu rozwiązań stanowiących rzadkość na polskim rynku. Należą do nich m.in. stoły z ładowarkami indukcyjnymi, które umożliwią klientom szybkie bezprzewodowe naładowanie smartfonów i tabletów oraz bezpłatną sieć Wi-Fi, która sama rozpoznaje użytkownika i łączy się z nim bez logowania, bez względu na to, w którym lokalu w kraju akurat się on znajduje. Wystarczy jednorazowo się do niej zalogować. Tradycyjne menuboardy zastąpiono monitorami LCD, które pozwalają na szybsze wprowadzanie zmian w wyświetlanych promocjach i ofertach. Gwarancję powtarzalności produktu daje zastosowanie pieców przelotowych.

Lokale urządzono tak, by dawały pełen komfort klientom – zarówno jeśli chodzi o stylistykę, czyli ciepłe i przyjazne wnętrza, jak i atmosferę, w której przebywają. Wyposażono je w nowoczesną formę wentylacji i klimatyzacji, dzięki której w restauracjach zawsze jest świeże powietrze, a ubrania nie przejmują zapachów, jak w innych pizzeriach.

Obie restauracje zlokalizowane są na obrzeżach miast (łódzkim Teofilowie oraz podwarszawskich Ząbkach) i obsługują klientów kilku najbliższych dzielnic. Oprócz pizzy w stylu amerykańskim (na grubym cieście i dużą ilością składników) oferują wysokiej jakości burgery (zawierające 200 g. wołowiny), kawałki chrupiącego kurczaka, sałatki, tortille i quesadille.

Otwarcia nowych lokali spotkały się z ogromnym zainteresowaniem ze strony okolicznych mieszkańców – w obu przypadkach w pierwszym dniu działalności odwiedziło je kilkaset osób. To jednak nie koniec ekspansji sieci w dużych miastach.

„Jeszcze w tym roku zamierzamy otworzyć w Warszawie 4 nowe restauracje. Aktualnie jesteśmy już w trakcie realizacji inwestycji na warszawskich Bielanach. Lokal w Ząbkach został przyjęty przez klientów bardzo dobrze, 3 tygodnie po otwarciu, ruch nie maleje. To pokazuje, że Warszawa i jej okolice to bardzo dobre miejsca na ekspansję. To prawda, że konkurencją jest tu duża, ale na przykładzie Ząbek widać, że Klienci oczekują czegoś innego, nowego i znajdują to właśnie w naszych lokalach” – Katarzyna Włodarczyk-Pięta członek zarządu ds. rozwoju sieci.

Gruby Benek to renomowana polska sieć pizzerii, licząca blisko 40 lokali w całej Polsce. Oferują one nie tylko pizzę, ale też m.in. burgery, frytki, czy chrupiącego kurczaka. Bogata oferta i produkty najwyższej jakości pomogły zdobyć zaufanie klientów i dostarczyć franczyzobiorcom sprawdzony, skuteczny koncept biznesowy. Jego formuła powoduje, że wszystkie lokale sieci przynoszą zyski, a wielu franczyzobiorców decyduje się na otwarcie kolejnej restauracji.

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.