Grupa Accor nominuje Sabinę Bartyzel na stanowisko Dyrektora Operacyjnego w Europie Wschodniej

0
1335

Accor ogłasza powołanie Sabiny Bartyzel na stanowisko Dyrektora Operacyjnego Accor na Europę Wschodnią odpowiedzialną za działalność operacyjną hoteli w szesnastu krajach, jak również za relacje z Partnerami.

Sabina jest ekspertką branży, z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu hotelami, skupionej na wdrażaniu innowacji i optymalizacji przychodów kierującej się pasją do ludzi i najwyższym poziomemu usług.

Z Grupą Orbis związana jest od 2002 roku. Po zmianach w strukturze firmy w 2019 roku stała się kluczowym pracownikiem Accor Services w Europie Wschodniej.

Sabina rozpoczęła swoją karierę w Novotel Kraków Centrum. Kolejnym etapem było objęcie pozycji Zastępcy Dyrektora, a następnie Dyrektora Generalnego w Ibis Kraków Centrum.
W 2011 roku została Dyrektorem Generalnym Novotel Kraków Centrum, a w późniejszym okresie objęła to samo stanowisko w Novotel Kraków City West. W międzyczasie, w 2014 roku, pełniła funkcję Dyrektora Regionalnego sieci Novotel i Mercure na terenie Polski Południowej. W 2016 roku przejęła kierownictwo nowo otwartego hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Rok później została Dyrektorem Regionalnym sieci hoteli klasy średniej na Węgrzech i jednocześnie Dyrektorem Generalnym Mercure Budapest Korona. Od 2018 roku odpowiadała za wyniki hoteli Accor na Węgrzech. Jej zakres odpowiedzialności został następnie rozszerzony o Czechy
i Słowację.

Sabina Bartyzel ma również wieloletnie doświadczenie akademickie. Jako pasjonatka branży hotelarskiej i doświadczony trener wykładała w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii
w Krakowie na Podyplomowym Studium Hotelarstwa. Była również aktywnie zaangażowana
w proces tworzenia programu nauczania.

Sabina głęboko wierzy w ludzi jako największy kapitał firmy. Od zawsze jej priorytetem było dbanie o jakość doświadczeń gości. Aktywnie angażuje się również w projekty CSR oraz działania promujące różnorodność, solidarność i walkę ze stereotypami. Trzy najważniejsze pojęcia, które od lat niezmiennie towarzyszą rozwojowi jej kariery zawodowej to: relacje międzyludzkie, najwyższa jakość usług w hotelarstwie oraz pielęgnowanie pasji i zainteresowań.

Regularnie biega – brała udział w kilkunastu maratonach na całym świecie, a jej wielką pasją są podróże.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.