Grupa Agora wkracza do branży gastronomicznej

0
1579
45 restauracji typu fast casual w cztery lata to cel nowo powstałej firmy założonej przez spółkę Helios z grupy medialnej Agora oraz jej partnerów biznesowych: Piotra Komóra i Piotra Grajewskiego. Umowa została podpisana 6 marca, a pierwszy lokal zostanie oddany do użytku w drugiej połowie 2018 roku.

Do tej pory Grupa Agora kojarzona była niemal wyłącznie z rynkiem medialnym, ale od kilku lat spółka rozszerza swoją działalność na inne sektory ze względu na spadek sprzedaży flagowych tytułów. Po inwestycji w segment filmowo-książkowy przyszedł czas na próbę podboju rynku gastronomicznego.

„Obserwując trendy rynkowe, m.in. rosnące wydatki Polaków na jedzenie poza domem oraz wzrost częstotliwości wyjść do restauracji, zdecydowaliśmy się zaangażować w projekt polegający na stworzeniu sieci własnych restauracji w segmencie fast casual. Naszym zdaniem to naturalne uzupełnienie oferty Grupy Agora w obszarze związanym ze spędzaniem czasu wolnego i poszerzenie zaangażowania Heliosa w segmencie rozrywkowym” – mówi Tomasz Jagiełło, prezes sieci kin Helios i członek zarządu Agory.

Restauracje, których nazwa nie została jeszcze upubliczniona, zaoferują klientom dania w niezbyt wygórowanych cenach, z prostego menu, uwzględniającego również specyfikę regionalną. W założeniu właścicieli gośćmi nowej sieci mają być głównie osoby w przedziale wiekowym 20-35 lat, dla których istotne znaczenie przy wyborze lokalu gastronomicznego mają cena, jakość produktu oraz związek z regionem.


ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.