Grupa Dobry Hotel zmienia nazwę na Destigo Hotels

0
691

Grupa Dobry Hotel, działająca na rynku hotelarskim od dwóch dekad, zmienia nazwę na Destigo Hotels. To istotny krok w ramach procesu rebrandingu, który ma na celu odzwierciedlenie nowej strategii firmy oraz wzmocnienie jej pozycji zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.

Decyzja o zmianie nazwy na Destigo Hotels została podjęta w celu stworzenia bardziej rozpoznawalnej marki, która spełnia międzynarodowe standardy. Grupa, dotychczas działająca pod nazwą Dobry Hotel, zarządza obecnie ponad dwudziestoma obiektami w Polsce.

Pod nową marką, wszystkie hotele grupy będą funkcjonować pod dotychczasowymi nazwami własnymi, z dodatkiem „Destigo Hotels”. Jest to część strategii mającej na celu podkreślenie atrakcyjności oferty, jakości obsługi i komfortu pobytu w zarządzanych przez firmę obiektach.

Rebranding zbiegł się w czasie z 20-leciem działalności firmy. Destigo Hotels wprowadza również nowe hasło przewodnie – „Każda podróż to opowieść”. Hasło to ma na celu odzwierciedlenie różnorodnej oferty, ciekawe lokalizacje oraz artystyczne i kulinarne walory hoteli grupy.

Zmiana nazwy i wprowadzenie nowej marki jest częścią długoterminowej strategii mającej na celu wzmocnienie pozycji grupy na rynku polskim oraz jej ekspansję na rynki zagraniczne.

Leszek Mięczkowski – prezes i właściciel Destigo Hotels:

– Jestem dumny, że dziś mogę oficjalnie ogłosić naszą nową markę – DESTIGO HOTELS. Wprowadzenie jej na polski rynek to świadoma i przemyślna decyzja. Nowa tożsamość grupy odzwierciedla to, co stanowi jej DNA – atrakcyjność oferty, dbałość o każdy szczegół, jakość obsługi i komfort pobytu. To wreszcie odpowiedź na potrzeby Gości, których celem i miejscem podroży jest nie tyle dobre, co wyjątkowe miejsce. W portfolio naszej grupy – dotychczas funkcjonującej pod nazwą Dobry Hotel, dziś Destigo Hotels – są unikalne, także luksusowe hotele. I między innymi ten fakt skłonił nas do zmiany nazwy, a jednocześnie wprowadzenia marki konsumenckiej, identyfikującej nas w Polsce i za granicą, odpowiadającej międzynarodowym standardom.

Wprowadzamy markę konsumencką i nową nazwę w momencie szczególnym – 20-lecia firmy Dobry Hotel. Jestem przekonany, że to nowe otwarcie – nowa nazwa, brand, energia i zaangażowanie całego Zespołu – umocnią pozycję firmy na rynku polskim i otworzą jej miejsce na rynku zagranicznym.

Dziękuję wszystkim naszym Partnerom i Inwestorom za zaufanie, a Pracownikom za budowanie nowego rozdziału w naszej historii, a jednocześnie własnego miejsca pracy – od dziś pod brandem Destigo.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.