Grupa Gastromall konsekwentnie rozszerza swoje portfolio

0
1405
Kolejne restauracje marki Olimp otwierają swoje podwoje w polskich miastach. 10 listopada zainaugurowano lokal w CH Nowa Stacja w Pruszkowie, a już od ubiegłego miesiąca goście tej popularnej sieci mogą stołować się w biurowym budynku Dominikański we Wrocławiu oraz w Galerii Hosso w Gubinie. Planowany jest również rozwój pozostałych konceptów gastronomicznych należących do Grupy Gastromall.

Pruszkowski lokal pod szyldem Olimp utrzymany jest w nowoczesnym, ale klasycznym designie – oszczędnym kolorystycznie (dominują barwy zielono-białe), z elementami naturalnego drewna. Frapującym elementem wnętrza jest lada wydawcza, która dodatkowa pełni funkcję stanowiska do livecookingu. Posiłki dla klientów przygotowywane pod czujnym okiem klienta to już znak rozpoznawczy tej marki. Z myślą o pracownikach biurowych stworzono menu wzbogacone o liczne dania wegetariańskie, wegańskie lub fit. Dla urozmaicenia dość często organizowane są w restauracji dni tematyczne.

W ubiegłym miesiącu otwarto z kolei lokale w Gubinie oraz w stolicy Dolnego Śląska (Biurowiec Dominikański), gdzie pojawił się dodatkowo inny należący do Gastromall Group koncept – Deli Sandwich. To bistro oferujące kanapki, kawę, bajgle wypiekane na miejscu, a także proste dania lunchowe – pizzę komponowaną na zamówienie, sałatki i wrapy. Lokale tej marki funkcjonują już w Katowicach i Krakowie.

Piotr Niemiec, właściciel Grupy Gastromall, ma jeszcze w planach rozwój pozostałych marek gastronomicznych, które znajdują się w portfolio zarządzanej przez niego firmy, takich jak Companeros, Lovit i City Kebab. Krakowska spółka funkcjonująca na rynku już ponad 23 lata przeżywa obecnie rozkwit. Następne otwarcia zostały zaplanowane jeszcze na grudzień w galeriach Hosso w Świebodzinie i Platan w Zabrzu, a tuż po Nowym Roku przewidziano kolejne.

W celu udoskonalenia jakości wspomnianych restauracji ważne jest m.in. stałe polepszanie oferty działających punktów, a także prace nad nowymi konceptami. Pod uwagę brane są najnowsze trendy – weganizm, fleksiwegetarianizm, filozofia zero waste, autentyczność i naturalność, jak najmniejsze przetwarzanie produktów, czy nurt eco, które mogą przynieść firmie duże korzyści. Niemiec ma również wiele alternatyw na ewentualne zwroty akcji, takie jak niehandlowe niedziele. W planach jest m.in. prowadzenie pokazów kulinarnych w Internecie z dodatkową opcją sprzedaży i odbioru w danym showroomie.

Ekspansja Grupy Gastromall trwa w najlepsze. Nowe inwestycje przeprowadzane są głównie w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców, w budynkach o powierzchni od 60 do 600 m2, a ostateczna decyzja uzależniana jest również od ilości lokali w danej miejscowości.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.