Grupa Manta zorganizowała event dla światowego potentata branży IT

0
1476
Grupa Manta, specjalizująca się w profesjonalnym przygotowywaniu i realizacji eventów, stała za organizacyjnym sukcesem największego wydarzenia wewnętrznego i partnerskiego Microsoft w naszym kraju – Microsoft #ONE 2018.

Grupa Manta jest członkiem Klubu Agencji Eventowych i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Wydarzenia dla firmy Microsoft organizuje już od sześciu lat. Microsoft #ONE stanowi jednak zupełnie innowacyjny koncept, który spaja formułę Microsoft Partner Strategy Conference z Company Meeting. Krakowska firma zorganizowała więc event w taki sposób, aby jednocześnie wspierać markę, rozwiązania i relacje. Zaproponowanym rozwiązaniom służyły rozbudowany program sesji równoległych, który został dopasowany tematycznie do wymagań uczestników, a także sesje keynote. Networking z udziałem kilkudziesięciu wystawców odbył się natomiast w obszernej strefie expo. Strefy nieformalne i relacyjne wieczory sprzyjały budowaniu i rozwijaniu relacji między uczestnikami jesiennego wydarzenia.

„Rezultatem jest kompletne narzędzie komunikacji live, łączące markę i rozwiązania Microsoft z rynkiem. I innowacyjny event, inspirujący całą społeczność Microsoft” – powiedział Dominik Górka, dyrektor kreatywny Grupy Manta.

W ramach tegorocznej edycji Microsoft #ONE w gościnnych progach hotelu andel’s by Vienna House Łódź spotkało się ponad 800 osób. Wśród zadań, które należały do Grupy Manta było przeprowadzenie rejestracji uczestników, obsługa finansowa ponad 160 firm partycypujących w evencie oraz przygotowanie części merytorycznej. Ponadto firma zainstalowała kilkadziesiąt stoisk dla wystawców w strefie expo i zorganizowała dwa wieczory w zewnętrznych lokalizacjach z obecnością gwiazd.

Według Senior Business Managera Wojciecha Życzyńskiego Microsoft #ONE to nie tylko szansa na spotkanie najważniejszych osób z branży IT oraz zespołu amerykańskiego potentata, ale również wypróbowanie nowoczesnych technologii i trendów w organizacji dużych wydarzeń. Grupa Manta wraz z Microsoftem przystąpiły już do pracy nad kolejną edycją eventu zaplanowaną na 2019 rok.

„Najważniejsze, że razem z Microsoft możemy współtworzyć równocześnie program, model finansowania i rozwój kolejnych edycji. W tym projekcie zaangażowanie Microsoft to więcej niż zaangażowanie klienta, a my możemy być więcej niż agencją. Rezultat jest wyjątkowy” – podsumował Szymon Pasaj, dyrektor produkcji w Grupie Manta.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.