Intermarché kontynuuje dynamiczny rozwój na rynku przymarketowych stacji paliw. Pod koniec czerwca sieć uruchomiła kolejny, 68. obiekt pod szyldem Intermarché wraz z Café Marché. Jest to pierwsze z kilku otwarć zaplanowanych na ten roku przez sieć zarządzaną przez Grupę Muszkieterów.
Nowo otwarta stacja paliw w Śremie w województwie wielkopolskim jest jednocześnie trzecim już obiektem działającym w tym mieście pod szyldem Intermarché.
Oprócz możliwości zatankowania paliwa stacja, oferuje klientom ponad 1500 produktów. W jej asortymencie znajduje się bogaty wybór produktów spożywczych i przemysłowych oraz akcesoriów motoryzacyjnych. Z kolei część gastronomiczna została zaprezentowana w nowej odsłonie – „Café Marché”. Klienci mogą w niej zamówić świeżo parzoną kawę oraz wybrać posiłek z rozszerzonej oferty.
– Otwarcie stacji paliw jest jedną z możliwości rozwoju własnego przedsiębiorstwa prowadzonego w ramach Grupy Muszkieterów. Właściciele sklepów mogą dowolnie wprowadzać dodatkowe usługi zgodnie ze swoimi upodobaniami oraz potrzebami lokalnych klientów. Poza stacją paliw jest możliwość otworzenia także m.in. myjni samochodowej, usług z zakresu e-commerce czy wędzarni – podkreśla Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Cieszymy się, że przedsiębiorcy prowadzący działalność w ramach Grupy Muszkieterów i sieci Intermarché tak chętnie rozwijają się w naszych strukturach. Otwarcie kolejnej stacji paliw w Śremie umocniło pozycję Intermarché jako lidera na rynku przymarketowych stacji w Polsce. Nie zwalniamy tempa i w tym roku planujemy otwarcie jeszcze kilku takich obiektów.