Grupa Polecam nie Polecam powstała 5 lat temu. To wówczas, Renata Razmuk, po jednym z eventów branżowych w trakcie, którego odwiedziła jeden z nowo otwartych obiektów eventowych stwierdziła, że tak naprawdę nie ma miejsca, w którym można się dowiedzieć lub podzielić swoimi opiniami o obiektach, atrakcjach czy podwykonawcach w branży eventowej. Dla tego postanowiła założyć grupę wsparcia branżowego na Facebooku.
Od tego czasu grupa się rozrosła, obecnie przekroczyła ponad 11 700 członków i stała się największą polską grupą branży eventowej na FB. Są w niej zarówno przedstawiciele agencji, podwykonawców, obiektów, lokacji jak i klienci. W grupie można zarówno zadać pytanie w przypadku problemów związanych szeroko rozumianymi eventami jak i podzielić się opinią. Grupa Polecam nie Polecam to także miejsce, w którym wiele firm zrobiło i rozwija swój biznes w ramach branży MICE.
W 2017 roku za namową wielu osób z branży eventowej Grupa podjęła decyzję, o dalszym rozwoju. I tak w czerwcu 2018 roku uruchomiliśmy fanpage Polecam nie Polecam. W celu stworzenia przestrzeni, w której będzie moożna dostarczać m.in. członkom grupy ale nie tylko, informacji merytorycznych o branży, informować o wydarzeniach ważnych dla eventowców, informacji dotyczących trendów w świecie MICE ale także przestrzenią do promocji, prezentacji swoich usług oraz działalności firm z branży eventowej. Jednocześnie Grupa chce aby te informacje były prezentowane w bardziej felietonowy sposób, aby było to ciekawsze, luźniejsze i bardziej estetycznie przedstawione. I tak projekt Polecam nie Polecam z grupy na Facebooku przerodził się w medium branżowe.
Firmy, które podobnie jak Grupa Polecam nie Polecam zdecydują się na usługę „Partner portalu Horeca Business Club”, mogą liczyć na szereg korzyści. To nie tylko obecność loga marki na głównej witrynie (zwiększająca ruch na stronie, tzw. „potencjał trafficowy”), ale przede wszystkim możliwość dotarcia z materiałami promocyjnymi do szerokiej grupy odpowiednio sprofilowanych odbiorców.
Ponadto wybrane artykuły promocyjne umieszczane są w cotygodniowym newsletterze kierowanym do ponad 20 tys. subskrybentów. Mimo stosunkowo krótkiego okresu działalności w przestrzeni internetowej, doczekaliśmy się już pokaźnej grupy wiernych czytelników, co sytuuje stronę www.horecabc.pl w grupie czołowych portali tematycznych. Tylko na przestrzeni ostatniego miesiąca odnotowaliśmy blisko 82 tys. odsłon, z wyraźną tendencją wzrostową w porównaniu z analogicznymi okresami.
Jeśli więc chcesz, aby Twoja marka jeszcze mocniej zaistniała w świadomości środowiska branżowego, zgłoś się do nas poprzez formularz kontaktowy, a w celu ustalenia szczegółów współpracy skontaktujemy się telefonicznie.