Horeca Business Club i Horeca Radio patronem medialnym kierunku Zarządzanie Hotelami na Akademii Koźmińskiego

0
1116

Portal Horeca Business Club, Horeca Radio, organizator konferencji Hotel Meeting i Gastro Meeting oraz akcji charytatywnej Hotel Super Heroes, objął patronatem medialnym kierunkowe studia na Akademii im. Leona Koźmińskiego „Zarządzanie Hotelem”. Teraz na bieżąco będziemy informować o nowościach. Będzie można również posłuchać audycji, które przybliżą tematykę kierunku i sylwetki wykładowców. 

Kierunek został utworzony w odpowiedzi na wzrastające zapotrzebowanie na wykwalifikowaną kadrę zarządzającą. Dlatego celem studiów jest wykształcenie kolejnego pokolenia hotelarzy na stanowiskach decyzyjnych, a dzięki temu stworzenie nowej jakości w zakresie zarządzania hotelami. Nacisk będzie położony nie tylko na przekazywaną wiedzę teoretyczną, ale zdecydowanie bardziej na nabywanie praktyki niezbędnej w zarządzaniu obiektem hotelowym.

Ramowy program:

Wprowadzenie

  • Global Hotel Industry – przegląd
  • Zajęcia integracyjne

Zarządzanie strategiczne w hotelarstwie

  • Dyrektor hotelu – strategie i narzędzia
  • Obowiązki dyrektorów departamentów:
  • F&B Management
  • Rooms Division and Spa Management
  • MICE Management
  • Front Office Management
  • Planowanie strategiczne
  • Analiza rentowności
  • Nabywanie umiejętności miękkich

Sprzedaż i marketing usług hotelowych

  • Planowanie budżetu oraz działań sprzedażowych i marketingowych
  • Marketing internetowy – strategia i budżetowanie
  • Revenue management
  • Zasady analizy konkurencji oraz innych danych rynkowych
  • Zarządzanie kosztami
  • Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży w hotelu

Komunikacja

  • Sztuka prezentacji
  • PR
  • Komunikacja wewnętrza

Rachunkowość

  • Rachunkowość zarządcza w hotelarstwie USALI
  • Opracowywanie raportów i sprawozdań

HR w hotelarstwie

  • Hotel to ludzie czyli budowanie zespołu
  • Organizacja pracy w hotelu czyli sztuka motywowania i kierowania zespołem
  • Projektowanie procesu rekrutacyjnego
  • Proces on boarding’u / wdrażania pracowników
  • Employer Branding
  • International Human Resources

Hotelowi goście

  • Zarządzanie oczekiwaniami gości
  • Codzienna interakcja z gośćmi – psychologia zachowań
  • Protokół i etykieta

Budowa hotelu od podstaw (projekt końcowy)

  • Studenci będą mieli za zadanie stworzenie w 3-4 osobowych grupach konceptu hotelu i zaprezentowanie go na zakończenie studiów.
  • Franczyza czy marka własna?
  • Biznes plan
  • Analiza rynku – narzędzia
  • Obowiązujące przepisy prawne – dostosowanie procedur do obowiązujących ustaw
  • Systemy hotelowe – rodzaje i zasady wdrożenia
  • Struktura zatrudnienia
  • Analizy zewnętrzne i wewnętrzne
  • Planowanie otwarcia hotelu i organizacja imprezy otwierającej

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.