Gastrolekcje odc. 13 – Jak prowadzić rozmowy z klientami w sprawie zwrotu zaliczek

0
1215

Jak prowadzić rozmowy z klientami w sprawie zwrotu zaliczek? O tym trudnym dziś temacie rozmawiają Rafał Krzycki, Rafał Pasenik oraz Leszek Ciosek. Zapraszamy zarówno do wysłuchania audycji, jak i obejrzenie powtórki nagrania live. 

Rafał Pasenik – Właściciel H&R System. Od ponad 20 lat pracuję w branży HoReCa – znam jej problemy, potrzeby i możliwości. Pomagam moim Klientom osiągać sukces w aktywnej sprzedaży, podnoszeniu jakości oferowanych usług oraz w budowaniu stałych, zmotywowanych i zaangażowanych w swoją pracę zespołów. Zawsze gram o sukces moich Klientów ponieważ jestem wierny przekonaniu, że najważniejsi są Goście, ponieważ dzięki nim wszyscy mamy pracę i najdroższe w restauracji jest puste krzesło, a w hotelu pokój.

Leszek Ciosek – trener biznesu (www.kaizenperfection.pl ) Trener, coach, konsultant od 1998 roku. Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości w Warszawie. Posiada certyfikat coacha ICC oraz certyfikat iP Coach.Ukończył roczny kurs przy Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt, „Program Pomocy Psychologicznej w ujęciu Gestalt”. Specjalizuje się w szkoleniach i projektach wdrożeniowych z zakresu: jakości obsługi klienta, rozwiązywania konfliktów, komunikacji, negocjacji, sprzedaży,coachingu, zarządzania, efektywności, rozwoju umiejętności trenerskich, inteligencji emocjonalnej, psychoedukacji, rozwoju osobistego oraz w coachingu indywidualnym.

Partner audycji:

   

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.