Gościem Rafała Krzyckiego i Magdaleny Kachniewskiej jest Hanna Burno, która opowiada o swojej aplikacji ExtraIn Hotel, służącej do zwiększania sprzedaży usług hotelu i okolicznych atrakcji, ale przede wszystkim będącej swego rodzaju przewodnikiem dla gości po hotelu i okolicy. Posłuchajcie jakie możliwości daje ta aplikacja i jakie niesie wymierne korzyści dla hotelarzy.
Wyobraź sobie swój urlop. Ty z żoną i dziećmi w wieku 8 i 17 lat przyjeżdżacie do hotelu nad jeziorem. Żona marzy o SPA, syn o wycieczkach rowerowych, córka o nauce pływania, a Ty o wędkowaniu i grze w tenisa. Podczas meldowania recepcjonista prosi Was o pobranie hotelowej aplikacji mobilnej. Pobierasz, syn także. I od razu widzicie w aplikacji, jakie atrakcje oferuje hotel oraz co ciekawego dzieje się w okolicy.
Promocja w SPA – już dziś wieczorem hotel oferuje rabat 20% na część zabiegów. Wypożyczalnia rowerów – można mailem rezerwować rowery na kolejny dzień. Kurs nauki pływania – można zgłaszać chętnych telefonicznie. Rezerwacja kortów – można rezerwować na kolejny dzień z rabatem za wynajem w rannych godzinach. I… nie wierzysz: wyświetla się oferta wędkowania – w bosmanacie portu jachtowego można wypożyczyć wędki oraz wziąć udział w zorganizowanym wędkowaniu na jeziorze!
Czujesz satysfakcję, organizacja urlopu bardzo się uprościła. Z telefonu dochodzi sygnał, spoglądasz, a hotelowa aplikacja już zaprasza na wieczorną degustację win hiszpańskich.