Hospitality upgraded – Czym jest reputacja hotelu? (Horeca Radio)

0
1343

W premierowym odcinku cyklu audycji pt. „Hospitality upgraded” gośćmi Rafała Krzyckiego są:  Małgorzata Pioszyk, trener w We Do Hotels i Agata Majcher, Sales & Event Manager w Airport Hotel Okęcie. Opowiedzą o zarządzaniu reputacją hotelu i… w hotelu. Zapraszamy!

 

Małgorzata Pioszyk to trener z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i komunikacji dla branży hotelarskiej. Jest współautorką programów szkoleniowych We Do. Hotels, w tym między innymi szkoleń „We Do Efektywna Recepcja”, „We Do Efektywny Lider” i „Hotel Marketing Menadżer”, a także absolwentką międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera i dumną posiadaczką certyfikatu „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016). Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Hospitality upgraded”, w których udziela wskazówek dotyczących efektywnego zarządzania hotelem.

Agata Majcher jest absolwentką zarządzania i marketingu, coachem, trenerem, specjalistką PR, specjalistką od zarządzania marką oraz reputacją. Doświadczenie zawodowe zaczęła zdobywać w Urzędzie Miasta Puławy, jako kierownik Biura Marki. Później pełniła funkcję rzecznika prasowego w Starostwie Powiatowym w Puławach. Od 2016 roku związana z Airport Hotel Okęcie. Na początku na stanowisku Brand Managera. Aktualnie zajmuje stanowisko Sales & Event Manager.

Partnerzy audycji:

      

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.