Hospitality upgraded – odcinek 1 (audycja Horeca Radio)

0
1376
W premierowym odcinku cyklu audycji pt. „Hospitality upgraded” Małgorzata Pioszyk, trener w We Do Hotels, wykaże, czy istnieje lojalność wśród gości z Bookingu.

Małgorzata Pioszyk to trener z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i komunikacji dla branży hotelarskiej. Jest współautorką programów szkoleniowych We Do. Hotels, w tym między innymi szkoleń „We Do Efektywna Recepcja”, „We Do Efektywny Lider” i „Hotel Marketing Menadżer”, a także absolwentką międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera i dumną posiadaczką certyfikatu „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016). Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Hospitality upgraded”, w których udziela wskazówek dotyczących efektywnego zarządzania hotelem.

Zapraszamy do wysłuchania pierwszej audycji pt. „Czy istnieje lojalność wśród Gości z Bookingu”.

„Będę opowiadać o szkoleniach – dzielić się wiedzą z naszych szkoleń i zdradzać tajniki oraz sekrety, także narzędzia, które będzie można wdrożyć do pracy codziennej, a które ułatwią efektywne zarządzanie hotelem”.

Małgorzata Pioszyk, trener w We Do Hotels

Pobierz audycję w formacie MP3

Pobierz e-booka „Jak zmienić klienta OTA w lojalnego Gościa hotelu?” w formacie PDF

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.