Hospitality Upgraded odc. 7 – Zarządzanie reputacją hotelu (Horeca Radio)

0
1137

Jak prawidłowo zarządzać reputacją hotelu? Czy reputacja sprzedaje? Jak odpowiadać na opinie i wiele innych kwestii poruszamy w rozmowie Małgorzaty Pioszyk trenera We Do Hotels i Agaty Majcher z Airport Hotel Okęcie. Zapraszamy do wysłuchania audycji!

 

Agata Majcher jest absolwentką zarządzania i marketingu, coachem, trenerem, specjalistką PR, specjalistką od zarządzania marką oraz reputacją. Doświadczenie zawodowe zaczęła zdobywać w Urzędzie Miasta Puławy, jako kierownik Biura Marki. Później pełniła funkcję rzecznika prasowego w Starostwie Powiatowym w Puławach. Od 2016 roku związana z Airport Hotel Okęcie. Na początku na stanowisku Brand Managera. Aktualnie zajmuje stanowisko Sales & Event Manager.

Partnerzy audycji:

      

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.