Hotel Arłamów nabiera biznesowego rozpędu. Po objęciu funkcji Prezesa Zarządu przez Michała Kozaka wprowadzane są kolejne strategiczne zmiany wewnętrzne oraz modyfikacje we wszystkich obszarach działalności, które mają na celu poprawę organizacji i jakości oferowanych usług i tym samym wzrost sprzedaży.
Organizowane wydarzenia branżowe takie jak Arłamów MICE Games i Arłamów BUSINESS Challenge, których zadaniem jest wymiana doświadczeń, integracja branży oraz prezentacji niezwykle szerokich możliwości Hotelu Arłamów pokazują, że wprowadzane zmiany w obsłudze grup i spotkań MICE odnoszą zamierzony cel.
Arłamów, jako pierwszy niezależny hotel w kraju, postawił też na program szkoleń kadry managerskiej ARŁAMÓW EXCELLENCE CLUB. Stąd gruntowna reorganizacja struktury oraz liczne awanse wewnętrzne. Stanowisko Zastępcy Dyrektora Generalnego objęła Dorota Nidzgorska – Mazonik, dotychczasowa Dyrektor Regionalna Sprzedaży oddziału Warszawa. Z kolei jej stanowisko zajęła Marta Masłowska, pełniąca dotychczas obowiązki MICE Managera na rynek mazowiecki. Stanowisko Dyrektora Operacyjnego zajął Witold Antochów, pełniący do tej pory funkcję Dyrektora Gastronomi, a jego miejsce objął Maciej Szczygieł – dotychczasowy Zastępca Dyrektora Gastronomi. Dyrektorem do spraw Analiz, Controllingu i Rozwoju został Ireneusz Górak, który do tej pory zajmował stanowisko Zastępcy Dyrektora Generalnego.
Wszystkie zmiany podyktowane są zintensyfikowaniem działań na każdym możliwym polu działalności Hotelu Arłamów. Prezes Zarządu stawia na zgrany, doświadczony, profesjonalny oraz skuteczny zespół.