Hotel Meeting: case study oraz znaczenie relacji międzyludzkich

0
769
Fot.: Hotele Plus

Czwarty blok konferencji Hotel Meeting, odbywający się w godzinach 14:00-15:20, skupił się na roli technologii we wsparciu personelu hotelowego oraz na relacjach międzyludzkich w branży.

Mateusz Lubojański z Focus Hotels, Kierownik ds. Operacji Hotelowych, przedstawił autorską aplikację sieci Focus Hotels. Aplikacja ta integruje procedury, e-learning, kontakty, harmonogramy pracy i urlopów, znacząco ułatwiając pracę zespołu. Prezentacja zawierała również doświadczenia z procesu wdrożenia aplikacji i ocenę jej efektywności.

Rafał Kincer, CEO Royal Tulip Warsaw Apartments, podkreślił znaczenie relacji międzyludzkich w hotelarstwie. Prezentacja skupiła się na analizie obszarów, w których technologia nie zawsze się sprawdza, a kluczowe staje się budowanie silnych, autentycznych relacji z personelem i gośćmi.

Moderowany przez Annę Pestilenz z Hotelu Szafir, panel zgromadził Klaudię Romanowicz z Folwarku Łochów, Mateusza Lubojańskiego oraz Rafała Kincera. Dyskusja koncentrowała się na wpływie technologii na efektywność pracy w hotelu, adaptacji pracowników do nowych rozwiązań technologicznych, oraz na pytaniu, czy technologia może zastąpić człowieka w niektórych rolach hotelowych.

Jerzy Włodarczyk z Polish Hoteliers poprowadził debatę na temat elektromobilności, omawiając aspekty inwestycji w stacje ładowania w hotelach, od wymagań technicznych po możliwości współpracy z producentami aut.

Kamil Czajkowski, psycholog i trener biznesu, prowadził warsztat na temat technostresu w hotelarstwie. Uczestnicy dowiedzieli się, jak radzić sobie z negatywnymi skutkami psychologicznymi wszechobecności technologii w pracy, jak minimalizować opór pracowników przed automatyzacją i jak chronić swoją wydajność oraz kreatywność.

Hyde Park To już ostatni blok o ustalonej tematyce. Przed uczestnikami pozostała ostatnia część Hyde Park, polegająca na debacie ze wszystkimi uczestnikami konferencji. Każdy mógł zadać pytanie lub poruszyć dane zagadnienie, a prelegenci, paneliści i moderatorzy konferencji starali się odpowiedzieć na każdą kwestię.

Część wystawiennicza zgromadziła olbrzymią ilość wystawców, którzy prezentowali swoje oferty dla hoteli na kilkudziesięciu stoiskach. To największa taka przestrzeń, gdzie hotelarze mogli w jednym miejscu poznać oferty tak dużej ilości dostawców, co świadczy o rosnącej skali i znaczeniu konferencji Hotel Meeting.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.