Skuteczne zarządzanie hotelem wymaga precyzyjnego planu finansowego na kolejny rok. Zrównoważony rozwój obiektu zależy nie tylko od zasobów kadrowych, kapitału rzeczowego i finansowego, technologii i przedsiębiorczości, ale także od dobrze opracowanego budżetu. Warsztaty pokażą hotelarzom, jak przygotować budżet zapewniający sukces ekonomiczny hotelu. Zapraszamy na warsztat IGHP w trakcie trwania jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting.
Partner w SECCO Hospitality Financial Management, wieloletni trener w różnych organizacjach szkoleniowych. Cezary Sarnecki jest związany z branżą hotelarską od ponad 13 lat. W czasie swojej pracy zawodowej pełnił m.in. stanowisko głównego księgowego i dyrektora finansowego w Hotelu Courtyard by Marriott oraz w Spółce Zarządzającej Port-Hotel, a także dyrektora generalnego i dyrektora finansowego w grupie Hotele DeSilva. Jest również Certyfikowanym Głównym Księgowym i członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, trenerem i konsultantem ds. USALI w renomowanej austriackiej firmie consultingowej Gransier & Associates.
Partner w SECCO Hospitality Financial Management, trener oraz konsultant ds. USALI w renomowanej austriackiej firmie consultingowej Gransier & Associates. Z branżą hotelarską związany od ponad 20 lat. W trakcie kariery zawodowej odpowiadał między innymi za kształtowanie polityki finansowo-księgowej w polskich i międzynarodowych sieciach hotelowych, przygotowywał procedury przed otwarciem obiektów hotelowych, wprowadzał procedury controllingu, a także pełnił stanowiska kontrolera finansowego, głównego księgowego oraz dyrektora finansowego. Posiada licencję Ministerstwa Finansów uprawniającą do usługowego prowadzenia biura rachunkowego.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Weronika Goworowska
Tel:+48 884 150 580
Email: [email protected]
ZOBACZ PEŁNY PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING
Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea!!!