Przedstawiamy tematykę kolejnego warsztatu jaki zorganizowaliśmy w ramach jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting. Szkolenie podzielone zostało na dwie części po 80 minut każda. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto zakupić bilet już dziś.
Trendy w sprzedaży potwierdzają, że sprzedawcy już nie sprzedają, a bardziej pomagają klientom, stając się brokerami możliwości. Szukają rozwiązań i wraz z klientem wybierają te najbardziej korzystne dla celu wydarzenia. Z założenia sprzedawca powinien mieć większą wiedzę o produkcie, niż jego klient. Powinien też potrafić zestawić z tą wiedzą potrzeby, wyzwania i pragnienia klienta i połączyć w całość w spersonalizowanej ofercie. Ofertę natomiast jako propozycje wartości przedstawić klientowi nie czekając na jego ruch w postaci przesłanego zapytania.
– Okazje sprzedażowe nie generują się same. Nie zostawiajmy sprzedaży przypadkowi. Zapraszamy na praktyczny warsztat, gdzie omówimy etapy pozyskiwania nowych klientów, sposoby na zwiększenie lojalności już posiadanych, wypracujmy dobre nawyki sprzedażowe – zachęca prowadząca warsztat Eliza Kozica-Kamińska.
W trakcie warsztatu będzie można dowiedzieć się:
– gdzie szukać nowych klientów,
– jak aktywnie i bez natarczywości budować relacje
– jak wykorzystywać potencjał, który już jest w firmie do zwiększania sprzedaży
– jakie korzyści daje regularna praca z kontaktami i jak na tej podstawie zwiększać swoją handlową skuteczność
– Jak zyskać większą świadomość w analizowaniu danych o klientach i procesie sprzedaży
Eliza Kozica-Kamińska
Praktyk z 18-letnim doświadczeniem w realizacji eventów (z czego 11 lat w hotelarstwie) i planowaniu strategii sprzedaży usług MICE. Dyrektor ds. szkoleń w Idea Profit odpowiedzialna za wdrożenia systemu Horeca Idea do sprzedaży eventów i zarządzania sprzedażą imprez w hotelach, centrach konferencyjnych i restauracjach oraz dyrektor ds.klientów biznesowych w nowym obiekcie eventowym Weranda Home, gdzie odpowiada za rozwój sprzedaży B2B. Wcześniej Dyrektor Sprzedaży prestiżowego kreatywnego centrum eventowego Concordia Design, gdzie tworzyła strategie sprzedaży i działania oraz zbudowała standardy i przebieg procesów obsługi. Od 2016 r. właściciel firmy MICE Consulting świadczącej usługi w zakresie zasad budowania relacji, jakości usług, projektowania propozycji wartości oraz w obszarze budowania świadomości marki wśród pracowników.
Autorka metodyki Event Design służącej projektowaniu wydarzeń oraz tworzeniu propozycji wartości obiektów hotelarskich w oparciu o Service Design i Design Thinking.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego o specjalności polityk i ekonomika turystyki, oraz studiów podyplomowych z zakresu PR i Reklama oraz Service Design. Autorka i współautorka artykułów oraz wypowiedzi dla MICE Poland, Biznes Hotel, Event Management, Think Mice.
Prywatnie miłośniczka kotów i podróż kulinarnych.
ZOBACZ PEŁNY PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING
Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea!!!
Zachęcamy do śledzenia wydarzenia na Facebooku!
Analiza danych jest ważnym i ostatnio mocno rozwijającym się elementem w pracowaniu nad skutecznością procesu pozyskiwania klienta. Efektywny proces to sprawdzenie wielu działań i ciążka praca nad ich optymalizacją. Nie można tego zrobić bez danych i ich analizy. Nasze narzędzie calltracker mierzy ruch telefoniczny z poszczególnych kampanii. W ten sposób decydenci dowiadują się więcej o potencjale prowadzonych działań. Intensyfikują kampanie skutecznie pozyskujące telefony od potencjalnych klientów. Pracują nad poprawą działań nieskutecznych. W rezultacie budują proces sprzedaży, który działa.