Co decyduje o tym, że goście z przyjemnością wracają do Twojego hotelu? Grzegorz Barszcz – przedsiębiorca i ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego – podczas Hotel Meeting (7–8 maja) wyjaśni, jak wyróżnić się na rynku, by przyciągnąć klientów nawet w trudnych czasach.
Program i bilety: www.hotele.bsdpoland.pl
Kim jest Grzegorz Barszcz?
To założyciel i CEO w GBBC, posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w marketingu, sprzedaży, zakupach i HR. Pracował w branży telekomunikacyjnej oraz FMCG, jest finalistą Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Wdraża strategię OKR, pomaga firmom w zarządzaniu, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu.
Sprawdź profil na LinkedIn: Grzegorz Barszcz
O czym opowie w prelekcji „Dlaczego klienci wracają? Budowanie przewagi konkurencyjnej w gastronomii i hotelarstwie”?
Grzegorz Barszcz odsłoni kulisy skutecznego marketingu i sprzedaży w branży HoReCa. Wyjaśni, czym jest prawdziwa przewaga konkurencyjna, jak komunikować swoje mocne strony oraz dlaczego niektórzy goście wolą zapłacić więcej, by uzyskać określony standard obsługi. Zdradzi także, jak poznać klienta i dopasować ofertę, by stworzyć trwałe relacje oparte na zaufaniu i jakości.
Dlaczego warto posłuchać Grzegorza Barszcza?
-
Zrozumiesz, jak budować spójną strategię, dzięki której goście wybiorą właśnie Twój obiekt.
-
Dowiesz się, jak skutecznie wprowadzać innowacje i zarządzać zmianą w hotelu czy restauracji.
-
Poznasz przykłady rozwiązań, które nie tylko zwiększają obroty, ale też pozytywnie wpływają na wizerunek i lojalność klientów.
Jak dołączyć do Hotel Meeting?
Wydarzenie odbędzie się 7–8 maja. Do końca marca bilety są dostępne w najniższej cenie, a udział w Business Speed Dating Online (16–17 kwietnia) gwarantuje możliwość otrzymania bezpłatnych wejściówek.
Dowiedz się więcej i zarezerwuj bilet: www.hotele.bsdpoland.pl