Zapraszamy na prezentację Jacka Olszewskiego 14 października w trakcie trwania VI edycji konferencji Hotel Meeting. Warto zapoznać się z programem spotkania i naszą propozycją warsztatów. Ilość miejsc jest ograniczona! Zachęcamy do rejestracji.
Kto kojarzy kapele takie jak Rolling Stones, Pink Floyd, Black Sabbath, Guns n` Roses, czy Metallica? Na koncertach tych zespołów tłumy przeżywały wręcz euforyczne doświadczenia, dlatego były one na scenie (ok. wiem, że z przerwami) kilkadziesiąt lat. Można ich lubić lub nie, ale nikt nie zaprzeczy, że odniosły sukces. Czytając liczne wywiady z już dojrzałymi wykonawcami, w prawie każdym jako jeden z czynników sukcesu, podawali oni atmosferę w zespole. Pracowali i tworzyli razem, żeby swoje zaangażowanie i emocje przenieść na publiczność i to działało. Kiedy zespół się nie dogadywał, fani szybko to odczuwali, ponieważ na koncertach nie było energii a nawet najlepsze utwory brzmiały słabo.
Czy nie tak samo jest w hotelu? Kiedy zespół jest zgrany, a lider odpowiedzialny i charyzmatyczny goście będą mieli przyjemność słuchać doskonale skomponowanego utworu pt. „Guest Experience”. Kiedy zabraknie zespołu w zespole, dźwięk, który popłynie w kierunku gości będzie fałszywy i nie uratuje go ani super wyposażenie, ale niesamowite jedzenie, ani widok na góry, morze czy inne atrakcje.
Zapraszam na moje wystąpienie, gdzie pokażę Wam najważniejsze źródło Guest Experience – zachęca Jacek Olszewski.
Trener, handlowiec, manager, tłumacz – mediator języka włoskiego. Te właśnie obszary są moimi źródłami mocy i inspiracji we współpracy i wspieraniu hotelarzy w budowaniu i rozwijaniu ich kompetencji w ramach szeroko pojętego Guest Experience. Ale po kolei…
Jako absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Łódzkiego, poznałem niuanse międzynarodowego savoir-vivre’u w polityce i biznesie między innymi pod okiem jednego z najwybitniejszych polskich dyplomatów, ambasadora RP w RFN, prof. Jerzego Sułka.
Będąc dziś handlowcem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu standardów sprzedaży i obsługi klienta na terenie Polski, Włoch oraz Turcji, a także prowadzeniu negocjacji w wielokulturowym środowisku biznesowym, doświadczyłem istoty emocji w transakcjach handlowych. Jako tłumacz, handlowiec, trener i włóczykij spędzam średnio ponad 100 dni rocznie w hotelach. To wszystko w połączeniu z doświadczeniem trenerskim i międzykulturowym pozwala mi rozwijać zespoły hotelowe, pomagać kierownikom przekwalifikować się w liderów oraz z grup, często przypadkowych ludzi, tworzyć współpracujące zespoły. Jeżeli do tego dojdzie jeszcze zamiłowanie do sprzedaży w różnych branżach mój obraz hotelarskiego trenera jest prawie kompletny.
Na swoich szkoleniach pomagam managerom i kierownikom różnych działów budować pozytywny i profesjonalny wizerunek ich hoteli od strony kadrowej, chociaż nie tylko. Wychodzę z założenia, iż tylko zadowolony ze swojej pracy zgrany zespół, pod dowództwem lidera jest w stanie zarządzać doświadczeniami gości. Stąd zasada, chociaż nie przeze mnie wymyślona, na której opieram swoją współpracę z hotelarzami, a która mówi: uszczęśliw swojego pracownika, a on uszczęśliwi Twojego gościa.
Współpracuję zarówno z dużymi sieciami hotelowymi jak i małymi pensjonatami, rozwijając ich historię lub pomagając tworzyć ją od początku.
Prywatnie uwielbiam podróżować, zwiedzać, odkrywać, gotować i jeść. Kiedyś szybkim autem pokonywałem ¼ mili kilka razy w miesiącu, teraz już zdecydowanie wolniejszym, przemierzam ok. 50000 km rocznie. Lubię koncerty kapel, które przedkładają gitary nad elektronikę i, w których tekstach nadal jest treść i emocje i na koncertach zazwyczaj znajdziecie mnie pod sceną. Kiedy tylko mogę spędzam czas z dzieciakami, a późnymi wieczorami oglądam z żoną filmy psychologiczno-katastroficzno-baśniowe.
ZOBACZ PEŁNY PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING
Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea!!!