[Hotel Meeting] Jacek Olszewski – Sprzedaż usług hotelowych przez scenariusze językowe

0
1268

„Dobry rozmówca kształtuje swój język tak, aby pasował do modelu świata drugiej osoby (…) i upewnia się, że będzie ona mogła łatwo zrozumieć przekazywaną treść”. To zdanie jest dla Jacka Olszewskiego kwintesencją wywierania językowego wywierania wpływu. I nie ma tutaj na myśli manipulowania drugim człowiekiem, ale maksymalnego dostosowaniea komunikatu do odbiorcy. Zapraszamy na warsztat demo w trakcie trwania jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting już 14 października. Uwaga! Ilość miejsc ograniczona!

Człowiek odbiera codziennie miliardy bodźców i na poziomie świadomym nie jest w stanie ich przetworzyć, dlatego umysł ustanawia bariery, które filtrują informacje, przepuszczając jedne a blokując drugie. Jeżeli chcecie do czegoś przekonać swojego gościa lub współpracownika, dopasujcie się do jego filtrów.

Jacek Olszewski

Trener, handlowiec, manager, tłumacz – mediator języka włoskiego. Te właśnie obszary są moimi źródłami mocy i inspiracji we współpracy i wspieraniu hotelarzy w budowaniu i rozwijaniu ich kompetencji w ramach szeroko pojętego Guest Experience. Ale po kolei…

Jako absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Łódzkiego, poznałem niuanse międzynarodowego savoir-vivre’u w polityce i biznesie między innymi pod okiem jednego z najwybitniejszych polskich dyplomatów, ambasadora RP w RFN, prof. Jerzego Sułka.

Będąc dziś handlowcem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu standardów sprzedaży i obsługi klienta na terenie Polski, Włoch oraz Turcji, a także prowadzeniu negocjacji w wielokulturowym środowisku biznesowym, doświadczyłem istoty emocji w transakcjach handlowych. Jako tłumacz, handlowiec, trener i włóczykij spędzam średnio ponad 100 dni rocznie w hotelach. To wszystko w połączeniu z doświadczeniem trenerskim i międzykulturowym pozwala mi rozwijać zespoły hotelowe, pomagać kierownikom przekwalifikować się w liderów oraz z grup, często przypadkowych ludzi, tworzyć współpracujące zespoły. Jeżeli do tego dojdzie jeszcze zamiłowanie do sprzedaży w różnych branżach mój obraz hotelarskiego trenera jest prawie kompletny.

Na swoich szkoleniach pomagam managerom i kierownikom różnych działów budować pozytywny i profesjonalny wizerunek ich hoteli od strony kadrowej, chociaż nie tylko. Wychodzę z założenia, iż tylko zadowolony ze swojej pracy zgrany zespół, pod dowództwem lidera jest w stanie zarządzać doświadczeniami gości. Stąd zasada, chociaż nie przeze mnie wymyślona, na której opieram swoją współpracę z hotelarzami, a która mówi: uszczęśliw swojego pracownika, a on uszczęśliwi Twojego gościa.

Współpracuję zarówno z dużymi sieciami hotelowymi jak i małymi pensjonatami, rozwijając ich historię lub pomagając tworzyć ją od początku.

Prywatnie uwielbiam podróżować, zwiedzać, odkrywać, gotować i jeść. Kiedyś szybkim autem pokonywałem ¼ mili kilka razy w miesiącu, teraz już zdecydowanie wolniejszym, przemierzam ok. 50000 km rocznie. Lubię koncerty kapel, które przedkładają gitary nad elektronikę i, w których tekstach nadal jest treść i emocje i na koncertach zazwyczaj znajdziecie mnie pod sceną. Kiedy tylko mogę spędzam czas z dzieciakami, a późnymi wieczorami oglądam z żoną filmy psychologiczno-katastroficzno-baśniowe.

ZOBACZ PEŁNY PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING 

Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea!!!

Zachęcamy do śledzenia wydarzenia na Facebooku!

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.