„Dobry rozmówca kształtuje swój język tak, aby pasował do modelu świata drugiej osoby (…) i upewnia się, że będzie ona mogła łatwo zrozumieć przekazywaną treść”. To zdanie jest dla Jacka Olszewskiego kwintesencją wywierania językowego wywierania wpływu. I nie ma tutaj na myśli manipulowania drugim człowiekiem, ale maksymalnego dostosowaniea komunikatu do odbiorcy. Zapraszamy na warsztat demo w trakcie trwania jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting już 14 października. Uwaga! Ilość miejsc ograniczona!
Człowiek odbiera codziennie miliardy bodźców i na poziomie świadomym nie jest w stanie ich przetworzyć, dlatego umysł ustanawia bariery, które filtrują informacje, przepuszczając jedne a blokując drugie. Jeżeli chcecie do czegoś przekonać swojego gościa lub współpracownika, dopasujcie się do jego filtrów.
Trener, handlowiec, manager, tłumacz – mediator języka włoskiego. Te właśnie obszary są moimi źródłami mocy i inspiracji we współpracy i wspieraniu hotelarzy w budowaniu i rozwijaniu ich kompetencji w ramach szeroko pojętego Guest Experience. Ale po kolei…
Jako absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Łódzkiego, poznałem niuanse międzynarodowego savoir-vivre’u w polityce i biznesie między innymi pod okiem jednego z najwybitniejszych polskich dyplomatów, ambasadora RP w RFN, prof. Jerzego Sułka.
Będąc dziś handlowcem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu standardów sprzedaży i obsługi klienta na terenie Polski, Włoch oraz Turcji, a także prowadzeniu negocjacji w wielokulturowym środowisku biznesowym, doświadczyłem istoty emocji w transakcjach handlowych. Jako tłumacz, handlowiec, trener i włóczykij spędzam średnio ponad 100 dni rocznie w hotelach. To wszystko w połączeniu z doświadczeniem trenerskim i międzykulturowym pozwala mi rozwijać zespoły hotelowe, pomagać kierownikom przekwalifikować się w liderów oraz z grup, często przypadkowych ludzi, tworzyć współpracujące zespoły. Jeżeli do tego dojdzie jeszcze zamiłowanie do sprzedaży w różnych branżach mój obraz hotelarskiego trenera jest prawie kompletny.
Na swoich szkoleniach pomagam managerom i kierownikom różnych działów budować pozytywny i profesjonalny wizerunek ich hoteli od strony kadrowej, chociaż nie tylko. Wychodzę z założenia, iż tylko zadowolony ze swojej pracy zgrany zespół, pod dowództwem lidera jest w stanie zarządzać doświadczeniami gości. Stąd zasada, chociaż nie przeze mnie wymyślona, na której opieram swoją współpracę z hotelarzami, a która mówi: uszczęśliw swojego pracownika, a on uszczęśliwi Twojego gościa.
Współpracuję zarówno z dużymi sieciami hotelowymi jak i małymi pensjonatami, rozwijając ich historię lub pomagając tworzyć ją od początku.
Prywatnie uwielbiam podróżować, zwiedzać, odkrywać, gotować i jeść. Kiedyś szybkim autem pokonywałem ¼ mili kilka razy w miesiącu, teraz już zdecydowanie wolniejszym, przemierzam ok. 50000 km rocznie. Lubię koncerty kapel, które przedkładają gitary nad elektronikę i, w których tekstach nadal jest treść i emocje i na koncertach zazwyczaj znajdziecie mnie pod sceną. Kiedy tylko mogę spędzam czas z dzieciakami, a późnymi wieczorami oglądam z żoną filmy psychologiczno-katastroficzno-baśniowe.
ZOBACZ PEŁNY PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING
Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea!!!
Zachęcamy do śledzenia wydarzenia na Facebooku!