Czystość w pokoju jest jedną z podstawowych kwestii, na jaką zwracają uwagę Goście po przybyciu do hotelu. Rola służby pięter jest w tym przypadku kluczowa. Sprawny zespół, przestrzeganie najwyższych standardów, a także dobra organizacja pracy są dzisiaj podstawą w codziennym funkcjonowaniu hotelu, któremu zależy na pozytywnym wizerunku i zadowolonych Gościach. Zapraszamy na warsztat już 14 października w Airport Hotel Okęcie! Uwaga ostatni moment na rejestrację!
Od 13 lat związana z branżą hotelarską. Posiada ogromne doświadczenie w dziale służby pięter, w którym przez wiele lat zajmowała kierownicze stanowisko. Pracowała w największych sieciach hotelowych w Wielkiej Brytanii: w Marriott International i InterContinental Hotels Group. Do Polski wróciła w 2014 roku, by uczestniczyć w rozwoju sieci Hilton Worldwide w rodzimym kraju.
W pracy ambitna perfekcjonistka, wdrażająca najwyższe sieciowe standardy. Swoją pracę oraz zdobyte doświadczenia umiejętnie przekłada na realizowanie wyznaczonych zarówno przez siebie, jak i hotel ambitnych celów. Wprowadza wiele zmian w funkcjonowaniu hotelu, by systematycznie poprawiać jakość oraz efektywność świadczonych usług. Priorytetem jej działań jest najwyższa satysfakcja obsługiwanych gości. Swoim entuzjazmem zaraża kolejnych ludzi, chcących prowadzić swoje działy hotelowe w sposób profesjonalny.
Absolwentka Krakowskiej Akademii, Wydziału Stosunków Międzynarodowych o profilu turystycznym. Prywatnie ceni spokój, interesuje się podróżami. Wolny czas uwielbia spędzać ze swoimi dwoma czworonożnymi pupilami, w czym odnajduje balans pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Weronika Goworowska
Tel:+48 884 150 580
Email: [email protected]
ZOBACZ PEŁNY PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING
Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea!!!