[Hotel Meeting] Marta Hancock – Hotelarskie trendy rynkowe i zmiany oczekiwań klientów oraz dlaczego lojalność ma tutaj znaczenie

0
1244

Zapraszamy na VI, jesienną edycję konferencji Hotel Meeting. Nad merytoryczną jej częścią pracowała intensywnie rada programowa, w której skład weszli najbardziej doświadczeni hotelarze z całej Polski.  W programie zaplanowaliśmy prezentację Marty Hancock, pt. Hotelarskie trendy rynkowe i zmiany oczekiwań klientów oraz dlaczego lojalność ma tutaj znaczenie. Do zobaczenia 14 października w Airport Hotel Okęcie. 

Marta Hancock

Deputy Chief TopLine Officer w regionie Europy Wschodniej firmy Accor,
w którym odpowiada za ponad 140 hoteli. Odpowiada m. in. za wdrożenie nowego programu lojalnościonego ALL – Accor Live Limitless. Będąc w minionych latach odpowiedzialna za zespół Zarządzania Przychodami stworzyła centralny zespół, który obejmuje 25 Revenue Managerów w trzech regionalnych biurach w Warszawie, Budapeszcie i Bukareszcie. W Accor pracuje od stycznia 2011 roku, w branży hotelowej od 2002 roku. W latach 2007 – 2010 była Revenue Managerem w Louvre Hotels i Satoria Group.
Marta Hancock jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej. W czerwcu 2015 zakończyła program Executive MBA University of Quebec we współpracy ze Szkołą Główną Handlową.
Marta zdobyła nagrodę Hotelarz Roku 2014 w kategorii Revenue Manager.

ZOBACZ PEŁNY PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING 

Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea!!!

Zachęcamy do śledzenia wydarzenia na Facebooku!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.