[Hotel Meeting] Michał Kozak – Jak stworzyć, utrzymać, motywować i rozwijać dobry zespół?

0
1173

Jesienna edycja konferencji Hotel Meeting zapowiada się bardzo ciekawie. Aż 14 warsztatów, 3 panele dyskusyjne i 10 prezentacji. Michał Kozak na przykładzie jednego z najbardziej prestiżowych obiektów w Polsce, zatrudniającego 380 pracowników Hotelu Arłamów opowie o wyzwaniach rynku pracownika, szansach i zagrożeniach pokoleniowych.

 

Michał Kozak

Prezes Zarządu Hotelu Arłamów S.A.

Od początku swojej historii zawodowej związany z branżą hotelarską, rozpoczynając jako recepcjonista i przechodząc przez kolejne szczeble zawodowe w hotelu. W branży MICE od 20 lat.

W chwili obecnej odpowiada za zarządzanie i rozwój jednego z najlepszych i najbardziej prestiżowych polskich hoteli jakim jest Hotel Arłamów S.A. To niezwykle wszechstronny, kompleksowy obiekt w górach, o charakterze wypoczynkowo-konferencyjno-sportowym, o nieprawdopodobnej i wyjątkowej na skalę europejską – infrastrukturze.  Hotel ARŁAMÓW **** posiada 254 pokoi i 3500 metrów powierzchni konferencyjnej, 235,5 hektara terenu, strefę SPA & Wellness, dwie hale sportowe, dwa pełnowymiarowe boiska do piłki nożnej czy własne lotnisko.

Wcześniej jako Dyrektor Generalny, Kozak z sukcesami zarządzał przez 15 lat z ponad 135 osobowym zespołem w jednym z największych przyhotelowych centrów konferencyjnych w Polsce – MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel **** w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialny był również za zarządzanie i rozwój wiodącej firmy cateringowej Mazurkas Catering 360°, specjalizującej się w obsłudze cateringowej największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń na terenie całej Polski takich jak: Szczyt NATO na PGE Narodowym, z udziałem najważniejszych osobistości ze świata polityki (Obama, Merkel, Cameron), 41 sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO, odbywającej się na Wawelu w Krakowie, Verva Street Racing w Warszawie,  Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach.

Osobowość Roku MICE POLAND 2012 w kategorii „manager obiektu”, zdobywca głównej nagrody w pierwszej edycji MP Power Awards w kategorii „dostawca: catering”. W 2019 roku odebrał MP Power Awards w kategorii „dostawca: venue”.

Wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Studium „Event Management”.

Poza pracą miłośnik piłki nożnej zaangażowany w jej społeczny rozwój – jako Vice Prezes Miejskiego Klubu Sportowego Znicz Pruszków współtworzył jedną z największych w Polsce Akademii Piłkarskich.

ZOBACZ PEŁNY PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING 

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!!!

Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea!!!

Zachęcamy do śledzenia wydarzenia na Facebooku. Tam będziemy na bieżąco informować o poszczególnych punktach programu konferencji. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.