Hotel Meeting Online – trzydniowe wydarzenie pod hasłem „W poszukiwaniu rozwiązań” wystartuje 26 stycznia. Już dziś zachęcamy Państwa do zapoznania się z programem i rejestracji. Na prezentację Macieja Strausa pt. „7 pomysłów na oszczędności w budżecie hotelowym” zapraszamy w środę, drugiego dnia konferencji. Bilety w cenie 199 zł dostępne będą do 28 grudnia! Nie zwlekaj i wykup jeden bilet dla całego Zespołu!
Maciej Straus specjalizuje się w zarządzaniu i budowaniu marek hotelowych. W ciągu całej swojej pracy przeszedł drogę od instruktora harcerstwa, kierownika restauracji, młodszego kucharza, brand managera, dyrektora sprzedaży i hotelu oraz wykładowcy. Ludzie cenią go za dużą empatię i poczucie humoru. Od kilku lat buduje przekonanie w branży hotelarskiej, iż media społecznościowe również sprzedają. Podczas studiów psychologicznych i informatycznych zrozumiał jak kluczowa jest analiza i właściwe interpretowanie otaczającej nas rzeczywistości i danych. To wszystko sprawiło, że od kilku lat z powodzeniem angażuje się w kolejne projekty hotelowe i gastronomiczne.
Proponujemy zakup biletu w specjalnej cenie 199 zł, który jest dostępny do 28 grudnia. To wersja ALL INCLUSIVE – cena zwiera dostęp do wszystkich elementów konferencji dla jednego urządzenia (na jeden login nie będzie się można zalogować na dwóch komputerach). Otrzymują Państwo dostęp do ponad 30 godzin transmisji na żywo oraz dostęp do tych nagrań przez miesiąc po konferencji. Co bardzo ważne – poza edukacją, korzyścią dodaną będzie element integracyjny oraz motywacyjny zespołu.
W sumie przygotowaliśmy 12 prezentacji, 8 grup dyskusyjnych i 8 warsztatów, łącznie ponad 30 godzin nagrań, które będą dostępne dla uczestników nawet miesiąc po konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z programem:
UDZIAŁ W WARSZTATACH JEST DODATKOWO PŁATNY – DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ
PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING ONLINE 12-14 STYCZNIA
Zachęcamy Państwa do organizowania wspólnego udziału w konferencji w hotelach, zrobienia zdjęć lub nagrania filmów, a my je opublikujemy – pokażmy jak w tych trudnych czasach jednoczy się branża hotelarska!
Nie warto czekać na ostatnią chwilę. Bilety w cenie 199 zł będą dostępne tylko do 28 grudnia. Po tym terminie ceny biletów będą wzrastać. Dostępne są także bilety dla szkół i nauczycieli w cenie 99 zł. Dlatego zachęcamy do rejestracji już dziś:
REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ HOTEL MEETING ONLINE 12-14 STYCZNIA
Dodatkowo zaplanowaliśmy nowość – Rozmowy 1:1!
Można umówić się na rozmowę telefoniczną z innymi uczestnikami każdego dnia konferencji. Wystarczy kliknąć przycisk rozmowy 1:1 w aplikacji Meeting 15.Wybrać osobę. Wybrać godzinę. Następnie w sekcji rozmowy 1:1 widoczne będzie czy ta osoba potwierdziła rozmowę, jeśli tak widać jej numer. Rozmowa jest zaplanowana na 15 minut.
Natomiast w czwartek 14 stycznia zaplanowaliśmy podsumowanie konferencji i afterparty na HORECA TV – ogłosimy wówczas zwycięzców gier i opublikujemy wyniki ankiet.
Zachęcamy do śledzenia wydarzeń na Facebook’u:
https://www.facebook.com/horecabc
lub
https://www.facebook.com/TVhoreca