[Hotel Meeting Online] Operacje hotelu a oczekiwania gości wczoraj/dziś/jutro – lojalność i zadowolenie Gościa i Pracownika

0
922

Hotel Meeting Online tym razem pod hasłem „W poszukiwaniu rozwiązań” wystartuje 26 stycznia. Już dziś zachęcamy Państwa do zapoznania się z programem i rejestracji. Bilety w cenie 199 zł dostępne będą do 28 grudnia. Na prezentację Marcina Gałązki pt. „Operacje hotelu a oczekiwania gości wczoraj/dziś/jutro – lojalność i zadowolenie Gościa i Pracownika” zapraszamy w środę,  drugiego dnia konferencji. Nie zwlekaj i wykup  jeden bilet dla całego Zespołu!

Marcin Gałązka – manager z ponad 18-letnim doświadczeniem w branży hotelarskiej. Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Posiada prestiżowe certyfikaty z zakresu Revenue Managementu, Sprzedaży i Marketingu, PR-u i Reklamy zdobyte na Dublin Institute of Technology oraz Dublin Business School. W dotychczasowej karierze pracował dla znanych światowych marek, m.in. Marriott czy Louvre Hotels Group. Obecnie zarządza czterogwiazdkowym Golden Tulip Warsaw Airport, stoi także na czele A.I.C.R. Polska – Międzynarodowego Hotelowego Stowarzyszenia Zastępców Dyrektorów i Kierowników Recepcji, skupiającego 30 członków w Polsce oraz ponad 1000 na całym świecie.

Proponujemy zakup biletu w specjalnej cenie 199 zł, który jest dostępny do 28 grudnia. To wersja ALL INCLUSIVE – cena zwiera dostęp do wszystkich elementów konferencji dla jednego urządzenia (na jeden login nie będzie się można zalogować na dwóch komputerach). Otrzymują Państwo dostęp do ponad 30 godzin transmisji na żywo oraz dostęp do tych nagrań przez miesiąc po konferencji. Co bardzo ważne – poza edukacją,  korzyścią dodaną będzie element integracyjny oraz motywacyjny zespołu.

W sumie przygotowaliśmy 12 prezentacji, 8 grup dyskusyjnych i 8 warsztatów, łącznie ponad 30 godzin nagrań, które będą dostępne dla uczestników nawet miesiąc po konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z programem:

UDZIAŁ W WARSZTATACH JEST DODATKOWO PŁATNY – DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ

PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING ONLINE 12-14 STYCZNIA

Zachęcamy Państwa do organizowania wspólnego udziału w konferencji w hotelach, zrobienia zdjęć lub nagrania filmów, a my je opublikujemy – pokażmy jak w tych trudnych czasach jednoczy się branża hotelarska!

Nie warto czekać na ostatnią chwilę. Bilety w cenie 199 zł będą dostępne tylko do 28 grudnia. Po tym terminie ceny biletów będą wzrastać. Dostępne są także bilety dla szkół i nauczycieli w cenie 99 zł. Dlatego zachęcamy do rejestracji już dziś:

REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ HOTEL MEETING ONLINE 12-14 STYCZNIA

Dodatkowo zaplanowaliśmy nowość – Rozmowy 1:1!

Można umówić się na rozmowę telefoniczną z innymi uczestnikami każdego dnia konferencji. Wystarczy kliknąć przycisk rozmowy 1:1 w aplikacji Meeting 15.Wybrać osobę. Wybrać godzinę. Następnie w sekcji rozmowy 1:1 widoczne będzie czy ta osoba potwierdziła rozmowę, jeśli tak widać jej numer. Rozmowa jest zaplanowana na 15 minut.

Natomiast w czwartek 14 stycznia zaplanowaliśmy podsumowanie konferencji i afterparty na HORECA TV – ogłosimy wówczas zwycięzców gier i opublikujemy wyniki ankiet.

Zachęcamy do śledzenia wydarzeń na Facebook’u:

https://www.facebook.com/horecabc

lub

https://www.facebook.com/TVhoreca

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.