Wiosenna edycja naszej konferencji wystartuje tym razem pod hasłem „W poszukiwaniu rozwiązań” wystartuje wiosną. Już dziś zapraszamy do zapoznania się z programem trzydniowego wydarzenia. Prezentujemy warsztat pt. „Skuteczna rozmowa rezerwacyjna w dobie Covid19”, który poprowadzi Małgorzata Pioszyk. Przypominamy, że ilość miejsc jest ograniczona.
Warsztaty skierowane są do właścicieli i menedżerów hoteli i obiektów noclegowych, którym zależy na zwiększaniu liczby rezerwacji bezpośrednich i podnoszeniu wartości pobytu Gościa w hotelu. Dodatkowo do pracowników recepcji i działów rezerwacji, którym zależy na zwiększaniu skuteczności sprzedaży i podnoszeniu efektywności.
Zakres tematyczny warsztatów:
- Jak prowadzić rozmowę z Gościem, aby skończyła się rezerwacją
- Odpowiadanie na obiekcje i techniki obrony ceny
- Upsell podczas rozmowy rezerwacyjnej
- Sesja pytań i odpowiedzi
Warsztaty ruszą w takcie wiosennej edycji konferencji. Trwają równolegle od godziny 10 godziny 13. Maksymalna ilość uczestników: 20 osób. Warsztaty są prowadzone na żywo z pełną interakcją, tzn. każdy uczestnik łączy się z trenerem i grupą z wykorzystaniem kamery i mikrofonu.
Na wiosenną edycję konferencji Hotel Meeting Online przygotowaliśmy pulę bezpłatnych biletów grupowych. Wystarczy zgłosić swojego reprezentanta, czyli osobę odpowiedzialną za proces zakupowy w hotelu do formuły Business Speed Dating. Te ekspresowe spotkania na linii kupiec-dostawca również realizujemy w formie Online. To nowatorskie rozwiązanie jest doskonałym sposobem na spotkanie się kilkudziesięciu dostawców produktów i usług dla branży hotelowej, z osobami, które uczestniczą w procesie zakupowym. Dzięki temu rozwiązaniu kupcy maksymalnie oszczędzą swój czas, uaktualnią ceny i oferty, a także, co bardzo istotne poznają produkty, które pozwolą na dostosowanie obiektów do aktualnych obostrzeń sanitarnych. Dla dostawców to szansa na przeprowadzenie w jednym miejscu kilkudziesięciu spotkań i przedstawienie swojej oferty. O najbliższym terminie Business Speed Dating będziemy informować na bieżąco. UWAGA – UDZIAŁ W WARSZTATACH JEST DODATKOWO PŁATNY – DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!
UWAGA PULA BILETÓW JEST OGRANICZONA! ZAPRASZAMY DO KONTAKTU POD ADRESEM:
W sumie przygotowaliśmy 12 prezentacji, 8 grup dyskusyjnych i 8 warsztatów, łącznie ponad 30 godzin nagrań, które będą dostępne dla uczestników nawet miesiąc po konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z programem:
PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING ONLINE
Zachęcamy Państwa do organizowania wspólnego udziału w konferencji w hotelach, zrobienia zdjęć lub nagrania filmów, a my je opublikujemy – pokażmy jak w tych trudnych czasach jednoczy się branża hotelarska!
Małgorzata Pioszyk
Trener We Do Hotels
Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu usług. Jest audytorem, trenerem, współautorką programów szkoleniowych We Do. Prowadzi szkolenia ze sprzedaży, obsługi Gościa i zarządzania zespołem. Pomaga hotelom tworzyć standardy sprzedaży oraz skrypty sprzedażowe. Jest absolwentką międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera oraz certyfikowany trenerem „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016)
We Do Hotels jest firmą szkoleniowo – doradczą, która pomaga hotelom sprzedawać. Naszą misją jest zwiększanie efektywności działań związanych ze sprzedażą i obsługą Gości. Misję tę realizujemy poprzez szerzenie edukacji, programy szkoleniowe, marketing oraz nowe technologie.
Zachęcamy do śledzenia wydarzeń na Facebook’u:
https://www.facebook.com/horecabc
lub